Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تفاوت بین کال سنتر و تماس سنتر چیست؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı تفاوت بین کال سنتر و تماس سنتر چیست؟
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

برای چه شرکت هایی مناسب اند ؟

مشتریان از شرکت های بزرگ انتظاراتی بزرگ دارند و در واقع مشتریان سزاوار این تکریم و بزرگداشت نیز هستند. برای این منظور نیز روش های مختلفی وجود دارد که در هر شرکت بسته به نوع عملکرد و خدماتی که ارائه می دهند و حیطه کاری و حتی بزرگی و کوچکی مجموعه از این سیستم ها استفاده می شود.

تعامل با مشتری

برقراری رابطه ای دو طرفه مشتری و تماس گیرنده از بزرگترین اهداف این سیستم هاست که در هر سیستم این چنینی قابل مشاهده است. ایجاد حس اطمینان در مشتری از بزرگترین خواسته های شرکت هاست و سلامت نگه داری اطلاعات از بزرگترین خواسته مشتریان. با در کنار هم قرار دادن این خواسته ها می توان دو سیستم اصلی را برای این منظور در نظر گرفت که در بسیاری از موارد مشابه یکدیگرند و با داشتن تفاوتهایی کوچک باعث تمایز این دو سیستم از یکدیگر شده است.

تماس سنتر

مرکز تلفن پیشرفته در بهینه سازی و مرتب سازی تماس های ورودی که به اپراتورها در امر پاسخ دهی کمک می کند. تمرکز این مرکز تلفن بر تماس های ورودی است و با مدیریت و کنترل بر این تماس ها برا سنگینی از روی دوش اپراتورها بر می دارد.

کال سنتر

مرکز تماس پیشرفته که همراه تماس گیرنده تا آخرین لحظه است و در کنار بهینه سازی تماس ها در دریافت و برقراری تماس جدید امکاناتی بی نظیر را ارائه می دهد. مدیریت سیستم نامه های ارسالی و دریافتی (fax) و همچنین درایجاد فضایی اطمینان بخش و دو طرفه در بهبود روند مکالمات تاثیر فراوانی دارد.

تفاوت کال سنتر و تماس سنتر

کال سنتر مرکز تلفن دو طرفه است که در کنار همراهی تماس گیرنده و راهنمایی و هدایت آن تا واحد و بخش و حتی فرد مورد نظر امکان برقراری تماس را به کاربران مجموعه هدیه می کند. این سیستم دو طرفه عملا سرعت کارکنان را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد که در نهایت موجب افزایش راندمان کاری این مجموعه خواهد شد.
امکان مدیریت و کنترل و نظارت بر کارکنان را به راحتی به افراد بالارتبه یک شرکت می دهد و در نهایت در تصمیم گیری مدیران در امور کارکنان راهکاری بسیار مناسب به حساب می آید.

از دیگر قابلیت های این کال سنتر ها نسبت به تماس سنترها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


  • امکان برنامه ریزی استراتژیک
  • مدیریت دانش
  • مسیریابی راحت، سهولت در ارتباط بین تماس گیرنده و اپراتور
  • اتوماسیون فرآیند کسب و کار
  • مدیریت بهینه نیروی کار
  • نظارت بر کیفیت و گزارشات

کال سنترها به دلیل کارایی که دارند مناسب شرکتهای ارائه دهنده خدمات مانند سرویس های اینترنت است و تماس سنترها مناسب شرکتهای کوچک و بزرگ بدون در نظر گرفتن محدودیت هایی خاص است.


منبع : سانترال پاناسونیک، نمایندگی سانترال، تعمیر سانترال، نصب سانترال
 
بالا پایین