برخی از خبرگزاریها نیز در روزهای پایانی هفته گذشته تبدیل شده بودند به خبرگزاری اپراتور زرد و این اپراتور هر چه برای ایشان ارسال کرد به فوریت روی خروجی رسانه خود گذاشتند. آن هم بدون هیچ تحلیل و نقدی.
موضوع از این قرار بود که اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل، مدعی عرضه خدمات نسل 4 در شهر مشهد شده است. این در حالیست که قبل از اعطای مجوز ارایه نسلهای بالاتر موبایلی، این اپراتور نسل 2.75 ارایه میکرد و در حالیکه هنوز نسل 3 این اپراتور در کشور کامل نشده، حالا خبر میرسد که در یک شهر نسل 4 نیز عرضه شده است.
عجیب آنکه برخی رسانههای مثلا تخصصی نیز گویی با در نظر گرفتن شرایطی خاص، تنها به درج اخبار پرداخته و کاری به بقیه مسایل و مشکلات این اپراتور نداشتهاند. اما در واقع چه مقدار از مشترکان این اپراتور از شیوه کار ایشان راضی هستند و آیا این اپراتور از مشترکان خود نمره قبولی میگیرد؟
آیا نباید قبل از آن نسبت به عرضه نسل 3 از سوی این اپراتور اطمینان حاصل کرد؟ آیا نسل 3 به کل در اختیار مشترکان قرار گرفته است؟ آیا مردم تفاوتی در ارایه این خدمات دریافتهاند؟ آیا باید تمام اخبار روابط عمومیها بی کم و کاست در رسانهها درج شود؟ آیا ما رسانهها در قبال مردم و مشکلاتشان مسوول نیستیم؟
موضوع از این قرار بود که اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل، مدعی عرضه خدمات نسل 4 در شهر مشهد شده است. این در حالیست که قبل از اعطای مجوز ارایه نسلهای بالاتر موبایلی، این اپراتور نسل 2.75 ارایه میکرد و در حالیکه هنوز نسل 3 این اپراتور در کشور کامل نشده، حالا خبر میرسد که در یک شهر نسل 4 نیز عرضه شده است.
عجیب آنکه برخی رسانههای مثلا تخصصی نیز گویی با در نظر گرفتن شرایطی خاص، تنها به درج اخبار پرداخته و کاری به بقیه مسایل و مشکلات این اپراتور نداشتهاند. اما در واقع چه مقدار از مشترکان این اپراتور از شیوه کار ایشان راضی هستند و آیا این اپراتور از مشترکان خود نمره قبولی میگیرد؟
آیا نباید قبل از آن نسبت به عرضه نسل 3 از سوی این اپراتور اطمینان حاصل کرد؟ آیا نسل 3 به کل در اختیار مشترکان قرار گرفته است؟ آیا مردم تفاوتی در ارایه این خدمات دریافتهاند؟ آیا باید تمام اخبار روابط عمومیها بی کم و کاست در رسانهها درج شود؟ آیا ما رسانهها در قبال مردم و مشکلاتشان مسوول نیستیم؟