Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

جنجال عرضه نسل چهار و چند پرشس از رسانه ها

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı جنجال عرضه نسل چهار و چند پرشس از رسانه ها
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

برخی از خبرگزاری‌ها نیز در روزهای پایانی هفته گذشته تبدیل شده بودند به خبرگزاری اپراتور زرد و این اپراتور هر چه برای ایشان ارسال کرد به فوریت روی خروجی رسانه خود گذاشتند. آن هم بدون هیچ تحلیل و نقدی.
موضوع از این قرار بود که اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل، مدعی عرضه خدمات نسل 4 در شهر مشهد شده است. این در حالیست که قبل از اعطای مجوز ارایه نسل‌های بالاتر موبایلی، این اپراتور نسل 2.75 ارایه می‌کرد و در حالیکه هنوز نسل 3 این اپراتور در کشور کامل نشده، حالا خبر می‌رسد که در یک شهر نسل 4 نیز عرضه شده است.
عجیب آنکه برخی رسانه‌های مثلا تخصصی نیز گویی با در نظر گرفتن شرایطی خاص، تنها به درج اخبار پرداخته و کاری به بقیه مسایل و مشکلات این اپراتور نداشته‌اند. اما در واقع چه مقدار از مشترکان این اپراتور از شیوه کار ایشان راضی هستند و آیا این اپراتور از مشترکان خود نمره قبولی می‌گیرد؟
آیا نباید قبل از آن نسبت به عرضه نسل 3 از سوی این اپراتور اطمینان حاصل کرد؟ آیا نسل 3 به کل در اختیار مشترکان قرار گرفته است؟ آیا مردم تفاوتی در ارایه این خدمات دریافته‌اند؟ آیا باید تمام اخبار روابط عمومی‌ها بی کم و کاست در رسانه‌ها درج شود؟ آیا ما رسانه‌ها در قبال مردم و مشکلاتشان مسوول نیستیم؟
 
بالا پایین