Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

صادقی:دست هوادارانی‌که علیه من شعاردادند را می‌بوسم/از این بدتر هم پیش آمده اما از استقلال نمی روم

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı صادقی:دست هوادارانی‌که علیه من شعاردادند را می‌بوسم\/از این بدتر هم پیش آمده اما از استقلال نمی روم
نویسنده موضوع Special
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Special

Special

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 17, 2013
ارسالی‌ها
143
پسندها
154
امتیازها
0
محل سکونت
شیـــــــراز
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
...
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :


[h=1][/h] صادقی می گوید همیشه در خدمت استقلال بوده و خواهد بود.
محمد حسین زرندی:استقلال پس از سپری کردن هفته‌ها ناکامی و عدم کسب نتایج مطلوب، در دیدار مقابل راه‌آهن به برتری رسید تا از روزهای بد فاصله بگیرد. آبی‌پوشان توانستند با یک گل راه‌آهن را شکست دهند اما با این وجود، در پایان این مسابقه اتفاقات حاشیه‌ای افتاد، از جر و بحث محسن فروزان و امیرحسین صادقی تا شعار علیه کاپیتان آبی‌ها،‌کروش و جواد نکونام. در خصوص آخرین شرایط استقلال گفت‌‌وگویی با امیرحسین صادقی، کاپیتان این تیم انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
‌ بعد از اينكه در 8 هفته فقط 6 امتياز به دست آورديد، راه‌آهن را شكست داديد.
خدا را شكر كه برديم. بعد از مدت‌ها توانستيم 3 امتياز شيرين در ليگ برتر به دست بياوريم و اين خيلي خوب است. براي اين مسابقه، همه زحمت كشيدند و يك بازي خوب انجام داديم. 3 امتياز اين ديدار، باعث شد از فشاري كه روي بازيكنان و كادر فني وجود داشت تا حد زيادي كاسته شود.
‌ در اين 8 هفته قبل، چه اتفاقي افتاد كه استقلال روي نوار عدم موفقيت گام برمي‌داشت و موفق نبود؟
به نظر من طي اين 8 هفته همه اعضاي باشگاه استقلال و همين طور هواداران، سختي را احساس كردند. همه ما تحت فشار بوديم و باور كنيد تك تك بازيكنان و اعضاي كادر فني هدفي ندارند جز اينكه هواداران را خوشحال كنند. خود من به عنوان كاپيتان تيم خيلي ناراحت بودم و اشتباهاتي را هم من و هم ساير بازيكنان مرتكب مي‌شديم كه در اين 14، 15 سال عمر فوتبالي‌ام انجام نداده بودم. ما بدشانسي هم داشتيم اما اميدوارم با 3 امتيازي كه در مسابقه با راه‌آهن به دست آورديم، شوك روحي و رواني مثبتي باشد و تيم در مسير كسب نتايج خوب قرار بگيرد.
‌ در جدول هم صعود خوبي داشتيد و تا رتبه سوم صعود كرديد.
اين‌ها مهم نيست زيرا هدف ما كسب قهرماني در پايان فصل است.
‌ از نظر تو كه كاپيتان تيم هستي، چرا استقلال امسال تا اين حد با استقلال سال‌هاي گذشته متفاوت است؟ هم از نظر فردي، هم تيمي و هم امتيازگيري.
هواداران ما از شرايطي كه تيم دارد، ناراضي هستند و ما كاملاً به آنها حق مي‌دهيم. من فقط مي‌توانم بگويم اميدوارم تيم به شرايط مطلوب برسد و اطمينان دارم با حمايت هواداران اين اتفاق مي‌افتد.
‌ سرمربي استقلال هم در مقاطع مختلف از ملي‌پوشان تيمش انتقاد كرده است.
فشار زيادي طي هفته‌هاي اخير به سرمربي ما وارد شده و ما حق مي‌دهيم كه او از بازيكنانش انتظار عملكرد بهتري داشته باشد. اين انتظار هم فقط از ملي‌پوشان نيست و از همه بازيكنان وجود دارد. من به ايشان حق مي‌دهم اما با كسب نتايج خوب و پيروزي‌هاي بعدي، اين فشار از بين مي‌رود.
‌ چه اتفاقي ميان تو و محسن فروزان در پايان بازي افتاد كه با هم درگيري لفظي داشتيد؟
چيز خاصي نيست و همه جاي دنيا اين اتفاقات مي‌افتد. بازيكنان ما فشار زيادي را تحمل مي‌كنند و اميدوارم رفاقت‌هاي ما فقط براي بيرون زمين نباشد. من به عنوان كاپيتان تيم از همه بازيكنان حمايت مي‌كنم.
‌ اما بالاخره احترام بزرگتر و كوچكتري بايد رعايت شود و در وسط زمين جر و بحث نبايد پيش بيايد.
درست است. فروزان هم مقصر نيست. او كار خودش را مي‌كند اما از بيرون تحت فشار است. من در تراكتورسازي به او كمك كردم و در استقلال هم همين كار را انجام مي‌دهم. اين بچه هم كارش را انجام مي‌دهد و مشكل خاصي نيست.
‌ جدا از اين جر و بحث، تعدادي از هواداران هم عليه تو شعار دادند.
دست تك تك آنهايي كه عليه من شعار دادند را مي‌بوسم. اميدوارم شعارهاي آنها هم از روي ناراحتي بابت شرايط تيم باشد نه مسائل ديگر. ما بايد تلاش كنيم اشتباهاتمان كمتر شود تا هواداران هم با خيال راحت بازي‌ها را ببينند.
‌جدا از شعار عليه تو كه كاپيتان تيم و ملي‌پوش هستي، شعار‌هايي عليه كارلوس كروش و جواد نكونام هم سر داده شد. اين كارها خودجوش بود؟
من اهميتي به اين مسائل نمي‌دهم. همه طرفدارانمان را دوست دارم و اميدوارم هدف آنها كمك به تيم باشد. استقلال در اين چند هفته خيلي مورد كم‌لطفي قرار گرفت و اميدوارم اين كم‌لطفي‌ها به خاطر تيم باشد. من از مسئوليت شانه خالي نمي‌كنم و خودم را در اتفاقات اخير تيم مقصر مي‌دانم. همه تلاشم را به كار مي‌گيرم تا روند بهتري داشته باشم. از هواداران هم خواهش مي‌كنم با هوش و انگيزه بيشتري مسائل را نگاه كنند. من اميرحسين صادقي، همواره با جان و دل براي استقلال بازي مي‌كنم و از هواداران مي‌خواهم عقبه و سابقه بازيكن را فراموش نكنند. من يكي، دو سال نيست به استقلال آمده‌ام و همواره با تمام وجودم در خدمت تيم بوده‌ام. مصدوميتي كه بعد از جام‌جهاني داشتم، مرا از اوج دور كرد و چند هفته خانه‌نشين بودم. جراحي سنگيني داشتم و پس از آن هم فشار مضاعفي روي من وارد شد، با اين حال از جان و دل مايه مي‌گذارم براي استقلال.
‌ اينكه گفته مي‌شود شايد اميرحسين صادقي در نقل و انتقالات نيم‌فصل جدا شود، درست است؟
من هميشه در خدمت استقلال هستم و از مسئوليتي كه دارم، شانه خالي نمي‌كنم. اتفاقات خيلي بدتر از اين هم براي من در استقلال افتاده و تحت هيچ شرايطي و به هيچ عنوان تيم محبوبم را ترك نمي‌كنم. آن دوسالي هم كه رفتم، دست خودم نبود و جدايي را برايم پيش آوردند. از قول من اعلام كنيد تا آخر فصل هيچ جا نمي‌روم. من با استقلال قهرماني، نايب‌قهرماني و نهمي را تجربه كرده‌ام، روزهاي بد و خوب زيادي داشته‌ام اما ماندم و كمك كردم زيرا استقلال تيم محبوب من است. جدايي هم در حال حاضر نه به نفع من است و نه باشگاه. اينكه باشگاه مرا نخواهد، مسئله ديگري است اما من تا جايي كه بتوانم مي‌مانم و به استقلال خدمت مي‌كنم.
‌ جدايي آندو و بيك‌زاده به استقلال ضربه نمي‌زند؟
اين‌ها به خاطر همان مسائل حاشيه‌اي است كه با درايت سرمربي و مسئولان باشگاه حل مي‌شود.
‌ صحبت خاصي باقي مانده؟
من سكوت كرده بودم اما دلم نيامد صحبت نكنم. اميدوارم هواداران به استقلال كمك كنند تا اين حواشي كمتر شود. دست تك تك هواداراني كه عليه من شعار دادند را مي‌بوسم. شايد آن شعارها دست خودشان نبوده اما ما هرچه داريم، از هواداران است و حالا هم حمايت آنها را مي‌خواهيم.
 
بالا پایین