Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

وداع با شهداي دفاع مقدس در چند شهر

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار داخلی
Konu Başlığı وداع با شهداي دفاع مقدس در چند شهر
نویسنده موضوع ♔ŠĦДĦДB♔
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ♔ŠĦДĦДB♔

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

وداع با شهداي دفاع مقدس در چند شهر



سرويس خبر: پيكرهاي مطهر شهداي دفاع مقدس فردا در دو استان اردبيل و كرمان به خاك سپرده مي‌شوند. پيکر مطهر شش شهيد گمنام و يک شهيد تازه شناسايي شده پنجشنبه شب با استقبال مردم و مسئولان استان اردبيل وارد فرودگاه اردبيل شد.

پيکر مطهر اين شهدا با انجام آيين احترام نظامي و در ميان استقبال مردم شهيد پرور به شهر اردبيل منتقل شد تا فردا همزمان با سالگرد شهادت پيامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) در شهرستان‌هاي مشگين شهر، انگوت گرمي، نمين و هشتجين خلخال به خاک سپرده شوند.پيکر يک شهيد تازه شناسايي شده در موطن خود مشكين شهر به خاک سپرده شود و در هريک از شهرستان‌هاي گرمي، نمين و خلخال نيز پيکر دو شهيد تشييع و خاکسپاري شود.

*ميزباني جيرفت از شهيد دفاع مقدس

پيکر پاک شهيد سبزعلي آژگان پس از 26 سال دوري از وطن با استقبال مردم و مسئولان وارد جيرفت شد.

پيکر اين شهيد والامقام پس از استقبال مردم و مسئولان در ميدان سپاه جيرفت به روستاي باغباغوئيه منتقل و همزمان با 28 صفر پس از تشييع از ميدان شاهد تا مسجد الرسول (ص) در زادگاهش روستاي زنگيان از توابع بخش مرکزي جيرفت آرام خواهد گرفت. ‏

‏*استقبال از پيکر 4 شهيددركرمان ‏

پيکر مطهر چهار شهيد دفاع مقدس مورد استقبال مردم شهيدپرور و ولايتمدار کرمان قرار گرفت.

اين شهدا بعد از سال‌ها تفحص شدند و دو نفر از آنها با هويت معلوم و دو نفر با هويت نامشخص هستند، سه تن از اين شهدا در عمليات خيبر جزيره مجنون در سال 63 و يکي در تک فاو در سال 67 به درجه شهادت نائل آمده بودند.

پيکر دو شهيد گمنام پس از برگزاري آيين تشييع همزمان با سالروز رحلت نبي مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبي (ع) در شهر بزنجان از توابع شهرستان بافت به خاک سپرده مي‌شود.

مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان کرمان در اين زمينه اظهار داشت: دو شهيد گمنام تازه تفحص شده، 21 و 25 سال سن دارند و در جزيره مجنون به شهادت رسيده‌ بودند. ‏

محمدمهدي ابوالحسني اضافه کرد: يکي از اين شهدا سبزعلي آژگان است و 18 ارديبهشت ماه سال 66 براي سربازي به جبهه اعزام و 28 فروردين ماه سال 67 در عمليات تک فاو به درجه شهادت نائل آمده است.وي با بيان اينکه دومين شهيد کرماني تازه تفحص شده، رضا طهماسبي متولد سال 1343 روستاي آبدر از توابع شهربابک است، افزود: اين شهيد 24 اسفند ماه 63 در جزيره مجنون و عمليات خيبر به شهادت رسيده است.

‎تشييع پيکر پاک شهيد محمد درخشي در بناب ‏

تبريز: پيکر پاک شهيد محمد درخشي پنج شنبه بر روي دستان مردم شهيدپرور بناب تشييع شد.

پيکر پاک گروهبان يکم وظيفه محمد درخشي( 19 ساله) که در راه دفاع از امنيت مرزهاي ميهن اسلامي در روز اربعين حسيني در نقطه صفر مرزي پيرانشهر به فيض عظيم شهادت نايل آمده بود، پس از تشييع از مقابل مصلاي بناب به سمت ميدان امام حسين (ع) و اقامه نماز، در گلشن امام حسن (ع) اين شهر به خاک سپرده شد.

‎تشييع پيکر مطهر 2شهيد گمنام در کرمانشاه

نمازگزاران کرمانشاهي بعد از پايان نماز عبادي، سياسي جمعه، پيکر مطهر دو شهيد گمنام دوران دفاع مقدس را از مقابل مسجد جامع تا ميدان آزادي اين شهر تشييع کردند.

پيكر اين شهداي ( 19 و 20 ساله) فردا در مزار شهداي شهرستان دالاهو به خا
 
بالا پایین