Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خطيب جمعه تهران: هيات مذاکره کننده ايران بيداراست

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار داخلی
Konu Başlığı خطيب جمعه تهران: هيات مذاکره کننده ايران بيداراست
نویسنده موضوع ♔ŠĦДĦДB♔
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ♔ŠĦДĦДB♔

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

خطيب جمعه تهران: هيات مذاکره کننده ايران بيداراست


امام جمعه موقت تهران، گفت: هيات مذاکره کننده ايراني بيداراست و مي داند آمريکا به عنوان دشمن شماره يک تلاش مي کند به عزت ما آسيب برساند.

به گزارش ايرنا، آيت الله محمدعلي موحدي کرماني ديروز در نمازعبادي سياسي جمعه تهران که در مصلي امام خميني(ره) برگزارشد، افزود: هيات ايراني متوجه باشد نقشه آمريکا اين است که با برنامه‌هايي به ايران ضربه بزند، اما به طور حتم نخواهد توانست و رو به سقوط خواهد رفت.

وي همچنين گفت: هرچه مي توانيم و مي توانيد بکوشيم خود را در بعد تقوا قوي کنيم؛ آنچنان که شايسته است حريم الهي را حفظ و خود را از گناه و لغزش حفظ کنيد.

خطيب جمعه تهران با تسليت درگذشت آيت الله غيوري ، وي را عنصري مهربان و دلسوز نسبت به فقرا وضعفا توصيف کرد که از دوران مبارزه با رژيم طاغوت و بعد از پيروزي انقلاب، پيوسته در سنگر مبارزه و حمايت از ولايت و خدمت به محرومان بوده است.

وي افزود: رخنه اي دراسلام ونظام اسلامي ما رخ داد که اين عنصر از دست رفت و به سادگي خلاء غيوري ها ،

مهدوي کني‌ها ، بهشتي ها و مطهري ها پر نمي‌شود.موحدي کرماني در ادامه به مراسم اربعين حسيني در نجف و کربلاي معلي اشاره کرد و اظهار داشت: تجليل عظيم وتکريم بزرگي ازاربعين شد و درآن نه فقط مردم ايران و عراق، بلکه از همه جاي دنيا حضور يافتند که رقم 20 ميليوني اعلام شد و يک رقم بزرگي است که به زيارت امام حسين (ع)آمده بودند.وي با بيان اين كه پيام اين تجمع بزرگ ، بقاء حق و بطلان باطل است،تاكيد كرد: باطل هر چه بکوشد بالاخره رفتني و نابوداست و هرچه اهل باطل بکوشند که حق را باطل کنند، نمي توانند. درجريان کربلا، حق با عواطف انساني گره خورد.

خطيب جمعه تهران گفت: اينجا به داعش مي گويم از غصه بمير، با چه مي خواهي بجنگي؟ چه اراده اي داري؟ اراده خدا بقا اين عزيزان و نابودي شما جنايتکاران است.همچنين به دولت عراق اين توفيق را تبريک مي گويم که موفق شد در اين جمع عظيم، امنيت را برقرار کند و اين بهترين نشانه قدرت اين کشور و حکومت است که مي‌تواند روي پاي خودش بايستد.

موحدي کرماني يادآور شد: هنوز زائران کربلا خستگي خود را از تن بيرون نکرده اند که خود را به مرقد ثامن الحجج (ع) رسانده و آماده مي شوند. وي در بخش ديگري از سخنانش ازدولتمردان آمريکا خواست تبعيض نژادي را در اين کشور متوقف كنند و گفت: آمريکا تا کي مي خواهد ازرژيم اسرائيل کودک کش حمايت کند؟ تا کي مي خواهد زندان‌هاي خود را پراز مظلومان با اعمال شکنجه بکند و برخي مسئولان آنها به اين شکنجه ها افتخار کنند؟ تا کي مي خواهيد در مورد ايران اين حد دروغ بگوييد و ايران را حامي تروريسم معرفي کنيد؟ اين دروغ ها شما را رسوا مي کند؛ از اشتباهاتي که کرديد پند بگيريد؛ همانطور که در مورد کوبا به اشتباه خودتان اعتراف کرديد و وزير خارجه آمريکا به طور رسمي گفت که" با تحريم خواستيم کوبا را منزوي کنيم اما خودمان منزوي شديم."

امام جمعه موقت تهران همچنين در خطبه اول نماز ، مهمترين رسالت پيامبران را وادار کردن انسان ها به تفکر دانست و گفت: تفکر ارزنده ترين کار براي انسان است. مهمترين رسالت انبياء به ويژه پيامبر اعظم(ص) اين بود که انسان ها را به تفکر و تدبر وادار و عقل هاي دفن شده را زنده کردند.

مسئولان درحوزه هاي سياسي، اقتصادي وفرهنگي مرزباني کنند

دادستان کل کشور هم در سخنان پيش از خطبه هاي نماز جمعه تهران گفت: مسئولان بايد در تمامي حوزه هاي سياسي ، اقتصادي و فرهنگي مرزباني کنند.

حجت الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي افزود : امروز مرزبانان ما فقط آناني نيستند که در مرزهاي جغرافيايي مرزباني مي کنند بلکه تمامي مسئولان بايد در حوزه هاي سياسي، اقتصادي و فرهنگي مرزباني کنند. آنچه امروز ما شاهد هستيم اين است که دراين شبيخون فرهنگي مي‌خواهند ما را از خدا و سبک زندگي اسلامي دور کنند.وي افزود: تنها راه نجات ما اين است که به سبک زندگي اسلامي در سه سطح بينش، گرايش و کنش روي آوريم که مقام معظم رهبري هم به اين امر بارها اشاره کرده اند .

رئيسي تاكيد كرد: امروز فضاي مجازي به ميدان جنگ دشمن تبديل شده و دراين فضا امنيت اخلاقي و فرهنگي جامعه به خطر افتاده است بنابراين بايد هوشيار بود همزمان با بهره‌مندي درست از اينترنت متوجه آثار سوء آن هم بود.

به گفته وي دشمن با استفاده از دانش، فناوري ها و سلاح‌هاي هسته اي امنيت جوامع را به خطر مي اندازد و حقوق انسان‌ها را ضايع مي‌کند.

دادستان کل کشور تاكيد كرد: جهان امروز دچار جاهليت مدرن شده است . در جاهليت مدرن بدترين جنايت ها به دست افراد اتفاق مي افتد. چنانچه در جهان امروزکشورهاي غربي با رسانه، قدرت و پولي که دارند به دنبال آن هستند که روش‌هاي خود را به جوامع تحميل کنند که هزينه‌هاي نظامي 600 ميليارد دلاري سالانه کشور آمريکا گواه بر اين نوع سلطه گري ها و اقدامات اين کشور است.وي همچنين بر مبارزه با مواد مخدر تاکيد کرد و گفت: مواد مخدر از بين برنده جسم و جان آدمي است و با عاملان و قاچاقچيان آن بايد به طور جدي برخورد شود.اراده جدي نظام اسلامي اين است که با قاچاقچيان برخورد شود و نظام اسلامي به هيچ عنوان در مبارزه با اين جانيان عقب نشيني نخواهد کرد.

رئيسي همچنين رحلت حضرت رسول اکرم ( ص ) ، شهادت امام حسن مجتبي ( ع ) و امام رضا ( ع ) را تسليت گفت و در ادامه به نکاتي در مورد ويژگي‌هاي شخصيتي حضرت محمد (ص ) اشاره کر
 
بالا پایین