*JujU*
کاربر انجمن
- تاریخ ثبتنام
- Nov 6, 2013
- ارسالیها
- 2,786
- پسندها
- 394
- امتیازها
- 83
- محل سکونت
- تهران
- تخصص
- فکر کردن به چیزایی که دیگران ساده ازش رد میشن
- دل نوشته
- هر روز معجزه است اگر به خدا ایمان بیاوریم..
اعتبار :
توضیحات
فصل اول:اختلال یادگیری غیرکلامی و سندرم اسپرگر چیست؟فصل دوم:نقاط عطف و قوت
فصل سوم:چرا شناخت کودک با ناتوانی غیر کلامی یا سندرم اسپرگرمهم است؟
بخشی از کتاب
الیور در هنگام نوزادی، شیرین و دوست داشتنی بود. وی در بیشتر مدت زمان بیداری خود، با شادی به بازی کردن با اسباب بازی های در دسترسش می پرداخت و برای بغل شدن، مشتاقانه به دنبال فرد بزرگسالی می گشت. او زیرکی زودتر از موعد طبیعی؛ از خود نشان می داد و اشتیاق به تعامل داشت. اغلب در پاسخ به آواسازی دیگران، آواسازی می کرد. گاهی اوقات نسبت به صداهای بلند به حالت وحشت زده یا آشفته، واکنش نشان می داد و به نظر می رسید نسبت به سایر کودکان کم سن،علاقه ی کمتری به اسباب بازی های براق دارد. زمانی که بزرگتر و کودکی نوپا شد، اغلب به اشیاء اطرافش اشاره می کرد و به نظر می رسید که از پاسخ های کلامی بزرگسالان که منظور او را متوجه شده اند، لذت می برد. نسبت به آنچه که در اطرافش می گذشت، علاقمند بود اما به کشف محیط اطراف از طریق بدن، علاقه کمتری داشت )رشد چهاردست و پا رفتن و راه رفتنش کند بود(. والدینش به هوش بارز وی افتخار نموده و کشف زبانی او را تشویق می کردند...
این کتاب در 3 فصل به بررسی اختلال یادگیری غیرکلامی یا سندرم آسپرگ می پردازد...فصل اول:اختلال یادگیری غیرکلامی و سندرم اسپرگر چیست؟فصل دوم:نقاط عطف و قوت
فصل سوم:چرا شناخت کودک با ناتوانی غیر کلامی یا سندرم اسپرگرمهم است؟
بخشی از کتاب
الیور در هنگام نوزادی، شیرین و دوست داشتنی بود. وی در بیشتر مدت زمان بیداری خود، با شادی به بازی کردن با اسباب بازی های در دسترسش می پرداخت و برای بغل شدن، مشتاقانه به دنبال فرد بزرگسالی می گشت. او زیرکی زودتر از موعد طبیعی؛ از خود نشان می داد و اشتیاق به تعامل داشت. اغلب در پاسخ به آواسازی دیگران، آواسازی می کرد. گاهی اوقات نسبت به صداهای بلند به حالت وحشت زده یا آشفته، واکنش نشان می داد و به نظر می رسید نسبت به سایر کودکان کم سن،علاقه ی کمتری به اسباب بازی های براق دارد. زمانی که بزرگتر و کودکی نوپا شد، اغلب به اشیاء اطرافش اشاره می کرد و به نظر می رسید که از پاسخ های کلامی بزرگسالان که منظور او را متوجه شده اند، لذت می برد. نسبت به آنچه که در اطرافش می گذشت، علاقمند بود اما به کشف محیط اطراف از طریق بدن، علاقه کمتری داشت )رشد چهاردست و پا رفتن و راه رفتنش کند بود(. والدینش به هوش بارز وی افتخار نموده و کشف زبانی او را تشویق می کردند...