Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

وزارت صنعت و گمرک برای نظارت بر بازار تلفن همراه نظارت کنند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı وزارت صنعت و گمرک برای نظارت بر بازار تلفن همراه نظارت کنند
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

"سید محمد بیاتیان" نماینده مردم بیجار و دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار موبنا گفت: اصلی‌ترین دلیل وجود تلفن‌های همراه قاچاق در بازار آی سی تی کشور، سود بسیار بالایی است که از محل قاچاق این کالا نصیب وارد کنندگان غیر قانونی می‌شود.
وی افزود: اگر نظارت دقیق روی پدیده قاچاق تلفن همراه صورت گیرد، این موضوع به حداقل مقدار خودش خواهد رسید و مبادی ورودی ما به صورت قانونی واردات این محصول را انجام خواهند داد.
دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه با اشاره به این موضوع که با توجه به روند افزایشی تغییر تکنولوژی و ورود تکنولوژی‌های جدید، تولیدات داخلی ما در اندازه‌ای نیست که نیاز بازار را برآورده کند، تصریح کرد: متأسفانه ما در حدی نیستیم که بتوانیم در عرصه تولید تلفن‌های به روز همراه، رقابت کنیم .
وی افزود: تعرفه فعلی تلفن همراه نه تنها کمکی به بازار این کالای ارتباطی ایجاد نمی‌کند بلکه به نوعی بازار را برای فعالیت و جولان قاچاقچیان و افرادی که از این محل به نوعی درآمد غیر قانونی کسب می‌کنند، مهیا می‌کند.
وی افزود: با نگاه به موضوع روند افزایش قاچاق تلفن همراه در کشور باید تعرفه واردات تلفن همراه به حداقل خودش برسد تا عمده واردکنندگان قانونی بتوانند به صورت گسترده در بازار این کالا ارتباطی به فعالیت بپردازند.
 
بالا پایین