Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بورس در بیم و امید

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı بورس در بیم و امید
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

بورس تهران در معاملات اولین روز هفته به روند نزولی خود شدت داد و دوباره به کانال 63 هزار واحدی برگشت.
بورس تهران که در هفته گذشته با بیم و امید ناشی از مذاکرات هسته‌ای مواجه شده و برای حفظ کانال 64 هزار واحدی مقاومت کرده بود، در معاملات اولین روز هفته و به دلیل حاکم بودن جو انتظار در تالار شیشه‌ای با کاهش قیمت سهام شرکت‌ها و در نتیجه بازگشت مجدد شاخص بورس به کانال 63 هزار واحدی مواجه شد.
ادامه مذاکرات هسته‌ای در دور بعدی در کنار کمبود نقدینگی در بازار و نیاز سهامداران به تامین نقدینگی در روزهای پایانی سال موجب شد تا در بازار امروز قیمت سهام شرکت‌ها کاهش یافته و شاخص بورس در کانال 63 هزار و 911 واحد متوقف شود.
در بازار امروز شرکت‌های بزرگی همچون هلدینگ خلیج فارس، غدیر، بانک تجارت، فولاد مبارکه، گسترش نفت و گاز پارسیان، بانک پاسارگاد و ارتباطات سیار بیشترین تاثیر را در افت شاخص گذاشتند.در مقابل شرکت‌هایی همچون مپنا، بانک ملت، کشتیرانی و مخابرات و ایران ترانسفو بیشترین با افزایش نسبی قیمت تاثیر مثبتی در شاخص گذاشتند.
امروز در اقدامی مهم نماد شرکت ایران خودرو به دلیل تعدیل سود هر سهم متوقف شد و برخی گمانه زنی‌ها را برای ارائه سود محتاطانه این شرکت برای سال آینده افزایش داد.
در تالار شیشه ای اولین روز هفته، شرکت‌های داروسازی کوثر، سیدکو و سرمایه‌گذاری شاهد از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و حفاری شمال، پتروشیمی فناوران و شرکت‌های سیمانی همچون سیمان دورود و قائن بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند.
امروز همچنین 498 میلیون سهم به ارزش 129 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه تا سطح 286 هزار میلیارد تومان افت کرد.
انتهای پیام


 
بالا پایین