Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

فولاد نوین خوزستان بی ادعا و مقتدرانه لیگ برتری شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı فولاد نوین خوزستان بی ادعا و مقتدرانه لیگ برتری شد
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Amirhoo3in

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,083
پسندها
913
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

تیم فولادنوین خوزستان شاهکار لیگ دسته یک فوتبال کشور را رقم زد و به صورت مستقیم به عنوان اولین تیم از گروه های دوگانه این مسابقات به لیگ برتر فوتبال کشور (فصل 94-95) صعود کرد تا یکبار دیگر نشان دهد بدون داشتن مهره های سرشناس و هزینه های گزاف می توان با تکیه بر اصول ورزشی و انجام کارهای زیربنایی به موفقیت دست یافت.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولادنوین خوزستان که با تکیه بر توانایی جوانان باشگاه فولاد خوزستان و استعدادهای برتر فوتبال استان و کشور سال گذشته با لیگ دسته دوم فوتبال کشور خداحافظی کرده بود، خیلی زود توانست قدرت خود را به اهالی لیگ دسته یک فوتبال کشور ثابت کند و از ابتدای راه نه بعنوان یک حریف آسان، بلکه به عنوان یک تیم توانا و سرسخت رقبایش را به دردسر انداخت و در نهایت توانست با کسب یک پیروزی ارزشمند مقابل تیم مس کرمان که سابقه حضور در سطح اول فوتبال کشورمان را در کارنامه خود داشته، معادلات و تصورات همه کارشناسان را برهم بریزد و مقتدرانه به لیگ برتر فوتبال کشورمان صعود کند.



این تیم در نهایت با پیروزی مقابل مس کرمان در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ دسته اول، جواز حضور در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر را بدست آورد.
هفته بیست و یکم از رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز دوشنبه با برگزاری ۶ مسابقه از گروه «الف» آغاز شد که در مهمترین مسابقه تیم فوتبال فولادنوین خوزستان در خانه برابر مس کرمان به پیروزی دست یافت و به عنوان تیم نخست این گروه، جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر را کسب کرد.

در این بازی که ورزشگاه اختصاصی فولادنوین برگزار شد، علی‌اصغر عاشوری در دقیقه 82 گل برتری تیم فوتبال فولادنوین را به ثمر رساند. ضمن اینکه مهدی نیایش‌پور بازیکن این تیم اهوازی در دقیقه 66 یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.

با این پیروزی فولادنوین اهواز 42 امتیازی شد و در فاصل یک هفته به پایان این رقابتها به لیگ برتر صعود کرد و مس کرمان هم با 35 امتیازی قبلی، موقتا در رده دوم باقیماند اما هنوز شانس صعود به دیدار پلی‌آف لیگ برتر را دارد.


اسامی بازیکنان تیم فولادنوین خوزستان:

ابوالفضل بهادرانی، علی عباس زاده، محمود حاجی پور (دروازبان)، حسن بیت سعید، رضا مرادی، عقیل کعبی،امین کعبی، عبداله ناصری، رضا حاتمی، عارف آغاسی (مدافع) مصطفی ماهی، میثم شاه مکوندزاده، مهدی زبیدی، ادریس کوچکی، حسین مجلی شنانی، داوود شاهواروقی، علی اصغر عاشوری، امیر زلیکانی، محمد جلیزی، رسول بریچی، مجتبی جادری (هافبک) فرشاد جانفزا، فخرالدین شهرویی، وحید همراز، هادی امینی پاک، مهدی نیایش پور (مهاجم)

اسامی کادر فنی تیم فولادنوین خوزستان:

علیرضا اژدری زاده (مدیر عامل)، علیرضا کاه کش (سرپرست)، سید کورش موسوی (سرمربی)، ناصر محمدیان، سیروس نعمتی نژاد، یعقوب فریسات، عادل قاسمی قاسموند، عادل قاسمی قاسموند (مربی)، محمد رضایی (مدیر رسانه)، محمد حسنقلی زاده (فیزیوتراپ)، علی حمیدی نیا (تدارکات) و عبدالله جرفی (ماساژور)



اسامی گلزنان تیم فولادنوین خوزستان در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور:

حسن بیت سعید (مدافع) 7 گل، امیر زلیکانی (هافبک) 7 گل، علی اصغر عاشوری (هافبک) 7 گل، مهدی نیایش پور (مهاجم) 5 گل، مصطفی ماهی (هافبک) 2 گل، فرشاد جانفزا (مهاجم) 2 گل، محمد جلیزی (هافبک) 2 گل، عقیل کعبی (مدافع) 1 گل، عبداله ناصری (مدافع) 1 گل، فخرالدین شهرویی (مهاجم) 1 گل


اعضای هیات مدیره باشگاه فولادنوین خوزستان:
هیات مدیره باشگاه فولادنوین خوزستان دارای پنج عضو می باشد که به شرح زیر می باشند:
1- سیف الله دهکردی (رییس هیات مدیره) 2- علیرضا اژدری زاده (مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره) 3- محمد حسین ترتیفی زاده (دبیر و عضو هیات مدیره) 4- رحیم محسنی (عضو هیات مدیره) 5- عبدالله حسینی (عضو هیات مدیره)

مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان:

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد نوین خوزستان، علیرضا اژدری زاده است.
اژدری زاده دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است و مدرک درجه 2 داوری فوتبال را نیز در اختیار دارد.
وی حدود نه ماه در پست معاونت ورزشی باشگاه فولاد خوزستان مشغول به کار بوده و عضو کمیته انضباطی این باشگاه نیز می باشد.علیرضا اژدری زاده از بدو تاسیس باشگاه فولاد نوین خوزستان تاکنون، مدیرعامل این باشگاه می باشد.
کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در نخستین فصل حضور فولاد نوین در این رقابت ها و همچنین قهرمانی در فصل 94-93 مسابقات لیگ دسته یک و صعود فولادنوین به لیگ برتر فوتبال کشور از افتخارات مدیرعامل پرتلاش فولاد نوین در این پست می باشد.
گفتنی است؛ پس از قهرمانی تیم های نوجوانان، جوانان و امید فولاد خوزستان این چهارمین عنوان قهرمانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در بهار سال 1394 می باشد.
 
بالا پایین