Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پهپادهای آمازون چگونه سفارشات کاربران را تحویل خواهند داد؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı پهپادهای آمازون چگونه سفارشات کاربران را تحویل خواهند داد؟
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

اینکه آمازون تلاش دارد که ارسال کالاهای خریداری شده توسط کاربران را از طریق «درون»ها انجام دهد، خبر جدیدی نیست اما آنچه چنین خبری را جالب می کند، دانستن نحوه تعامل پهپاد ها با مشتریان بوده و اینکه ببینیم چگونه uav ها (وسیله حمل و نقل هوایی بدون سرنشین) می توانند مکان یابی نموده و صاحب هر بسته را بیابند.اکنون پتنت اپلیکیشنی که از سوی آمازون به ثبت رسیده، پاسخی عالیست برای این پرسش.
برای دریافت بسته ای که از آمازون خریده اید، نیازی نیست حتما در منزل و یا در یک آدرس از پیش تعیین شده باشید. سیستم هوشمندی که آمازون در پهپاد های خود تعبیه خواهد نمود، حتی می تواند شما را بر سر کوه نیز یافته و بسته تان را به شما تحویل دهد. این فروشگاه بزرگ اینترنتی با استفاده از ردیابی موبایل هوشمند شما قادر است هر جایی که باشید، خریدتان را برایتان ارسال نماید.

ذکر این نکته نیز ضروری است که البته هنوز استفاده از سیستم یاد شده، به شکل قطعی مشخص نیست اما یکی از بهترین راه هایی به شمار می رود که گمان می شود آمازون از آن بهره خواهد جست. در بخش دیگری از این پتنت نیز شاهد ارتباطات درون به درون هستیم؛ به این معنی که پهپاد ها می توانند با هم صحبت کرده و برای مثال شرایط هوایی یا ترافیک هوایی را به اطلاع یکدیگر برسانند.همچنین گفته می شود که همانطور که پهپاد قادر است مکان شما را دیده و بسته تان را تحویل دهد، شما نیز به شکل لحظه ای قادر هستید موقعیت پهپاد را مشاهده کرده و حرکتش به سوی خود را تماشا کنید. از طرف دیگر این قابلیت نیز وجود دارد که بتوان به پهپاد پیام داد که صرفا به محلی که در آن قرار دارید بسته را نیاورده و آن را برای مثال در جلوی درب منزل شما رها کند.
گفته می شود که آمازون صرفا از یک نمونه درون بهره نخواهد جست زیرا سفارشات، معمولا اندازه های مختلفی دارند. در نتیجه با توجه به وزن هر بسته، پهپاد مناسب برای ارسال آن انتخاب خواهد شد.
 
بالا پایین