Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

انواع پارتیشن

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı انواع پارتیشن
نویسنده موضوع reza.eloglu
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan reza.eloglu

reza.eloglu

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 10, 2015
ارسالی‌ها
78
پسندها
32
امتیازها
0
محل سکونت
teh
وب سایت
inten.asia
دل نوشته
dunyada ulamnan bashkasi yalan...
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
ماه تولد

اعتبار :

[h=3]انواع پارتیشن
[/h]partition یا همان جدا کننده در جاها و اماکن مختلف استفاده میشود و از زمانهای قدیم و دیر باز مورد استفاده ما بوده و به مرور زمان با تغییر مواد اولیه و رشد دانش و تکنولوژی امروزه شاهد انواع مختلف آن با اشکال و اجناس مختلف آن روبرو هستیم. از پرده پارچه ای گرفته که در قدیم از آن استفاده میشده و رفته رفته جای خود را به چئب داده و تا امروز که انواع پارتیشن مانند پارتیشن آلومینیومی ، پارتیشن آهنی ، پارتیشن شیشه ای ، پارتیشن چوبی و پارتیشن ام دی اف را مشاهده میکنیم و در بازار موجود میباشد. در این قسمت به مقایسه انواع پارتیشن با توجه به جنس آنها خواهیم پرداخت .
[h=2] [/h][h=2]مقایسه انواع پارتیشن[/h]پارتیشن آلومینیومی : فریم بکار رفته در این نوع پارتیشن از جنس آلومینیوم می باشد و شیشه تک جداره یا دوجداره که در بین این اسکلت آلومینیومی قرار میگیرد. این نوع محصول استحکام خوبی داشته و بیشتر در مواردی که قسمت شیشه ای بزرگتر و دید بیشتر نیاز داریم استفاده میشود . دارای تنوع رنگی نسبتاً محدودی می باشد . و رنگها به اصطلاح آنادایز میشوند که در این صورت قیمت تمام شده آن بسیار بالا میرود . مشکل دیگر به جز محدودیت رنگ که در آن شاهد گرما و طبیعت چوب نیستیم اتصالات بین خود اسکلت پارتیشن میباشد که متاسفانه بعد از مدتی از رگلاژ و تنطیم خارج شده و هنگام بستن درب یا راه رفتن عادی در کنار این پارتیشن شاهد صداهای ناشی از لرزش به شکل نا هنجار و نویز خواهیم بود.پس با توجه به مبلغ هنگفتی که پرداخت میکنیم انتظارات ما با این نوع پارتیشن برآورده نخواهد شد .
پارتیشن شیشه ای یا فریم لس ( بدون اسکلت ) این همان چیزی است که امروزه در راه پله ها و برای جدا کردن پاگرد راه پله از ورودی آپارتمان استفاده می گردد ولی استفاده از این نوع پارتیشن به هیچ عنوان در سازمان شرکت و یا محل کار به عنوان جدا کننده توصیه نمیگردد یکی از مهمترین دلایل نا امنی آن در هنگام شکستن و عدم کارایی برای جلوگیری از سر و صدا می باشد و در صورت نیاز برای نصب
دیتا/ویدئو پروژکتور ، میکرون کنفرانس ، تجهیزات آمفی تئاتر در برخی از اداره ها و سازمان ها با مشکل روبرو نشده و به بهترین نحو از این امکانات استفاده کرد،
پارتیشن تک جداره که اصولا این نوع پارتیشن ارزانترین نوع پارتیشن می باشد که از رده تولیدات ما خارج شده و محبوبیت کمتری نسبت به پارتیشن شیشه ای یا پارتیشن دوجداره دارد .
پارتیشن دوجداره یو پی وی سی : پارتیشن خوبی است تنها مشکلی که دارد به جای دیوار حس پنجره را به آدمی القا می نماید و مشکل دیگر بابت نصب می باشد که در هر مکانی قابل اجرا نیست و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست .
پارتیشن اداری دو جداره تمام ام دی اف با اتصال الیت :بهترین نوع پارتیشن موجود در بازار بوده و میتواند بهترین انتخاب شما در خرید پارتیشن باشد . این نوع پارتیشن کیفیت بسیار مرغوب و بالایی دارد و بالاترین استانداردها در آن رعایت گردیده پس در انتخاب این نوع پارتیشن تردید نخواهید داشت. از این نوع پارتیشن در کنار مبلمان اداری می توان برای دکوراسیون اداری نیز استفاده کرد.

[h=2]قیمت پارتیشن[/h]در صورت نیاز به استعلام قیمت پارتیشن و نحوه محاسبه قیمت پارتیشن اداری و پارتیشن دوجداره با دکومد در تماس باشید. قیمت پارتیشن اداری mdf با نوع تمام ام دی اف یا با شیشه تک جداره سند بلاست و یا با شیشه دوجداره ساده برابر است و در مورد آخر قیمت کرکره سوئدی با سیستم ولومی بطور جداگانه محاسبه میشود . پس دوستان حتما در مورد پیشنهاد پارتیشن هایی که حتی از جنس ام دی اف : mdf با کرکره و نصب قیمتی کمتر از پارتیشن دکومد یا سایر همکاران محترم ما دارند بیشتر تحقیق نمایند . در مورد قیمت پارتیشن باید به اطلاع شما برسانیم که عوامل بسیاری در قیمت پارتیشن تاثیر گذارند و همه میدانیم که هیچ ارزانی بی دلیل نیست .
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین