Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

يادش بخيرسفرهای گالیور همراه با لی لی پوتی ها

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش متفرقه انجمن عکس و گرافیک
Konu Başlığı يادش بخيرسفرهای گالیور همراه با لی لی پوتی ها
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

کارتون سفرهای گالیور، اقتباسی است از کتاب مشهور سفرهای گالیور Gulliver's Travels نوشته جانات سویفت Jonathan Swift ایرلندی که در قرن هفدهم میلادی به رشته تحریر درامد و از مشهورترین داستان‌های کودکان جهان لقب گرفته است. این داستان، از داستان‌های کلاسیک و مشهور ادبیات انگلستان می‌باشد. کارتون سفرهای گالیور با نام اصلی The_Adventures_of_Gulliver در اواخر دهه هفتاد میلادی، توسط شرکت Hanna-Barbera تولید شد و توسط تلویزیون ای بی سی آمریکا ABC-TV پخش شد. نخستین نسخه از این کارتون در سال 1968 منتشر شد. جوزف باربارا به همراه ویلیام هانا، کارگردانی این اثر را بر عهده گرفتند. این مجموعه کارتونی توسط صدا پیشه‌های مختلف دوبله شد و در 17 قسمت ساخته شد. این کارتون، یک یاز موفق‌ترین کارتون‌هایی است که تا کنون از سیما پخش شده است و علت امر را باید در دوبله موفق و حس قهرمان پروری آن دانست.

شاید یکی از علل محبوبیت این انیمیشن و محبوبیت کاراکتر گالیور به دلیل حس قهرمان پروری بود که در این سریال وجود داشت، چرا که در آن فردی به کمک کوتوله‌ها می‌رود و سعی می‌کند از آن‌ها در قبال اتفاقات بد جلوگیری و در حفظ سرزمینشان به آن‌ها کمک کند. کوچک بودن ساکنان لی‌لی‌پوت Lilliputian's حس بی‌گناهی را در آن‌ها ایجاد می‌کرد، به‌گونه‌ای که مخاطب دوست داشت تحت هر شرایطی به آن‌ها کمک کند









داستان این مجموعه از این قرار است که گالیور، جوان ماجراجو، به همراه سگش که Tagg نام دارد، در جست و جوی پدر است. بر خلاف چوبین و پرین و دختری به نام نل، که به دنبال مادرشان بودند، گالیور در پی پدرش است. در این مسیر دریایی، کشتیان ها با مشکلی رو به رو می‌شود و به شهری می‌رسند به نام لی لی پوت. ساکنان این شهر عجیب، تنها چند سانتی متر قد دارند و به همین خاطر، حضور مهمان ناخوانده، با ترسان ها رو به رو می‌شود. اما بعداً، تبدیل به دوستان خوبی می‌شوند که به کمکان ها می‌رود.

گالیور، مدتی در سرزمین لی‌لی‌پوت‌ها می‌ماند. لی‌لی‌پوت‌ها سال‌هاست بر سر شکستن تخم مرغ از سر یا ته با یکی از کشورهای همسایه اختلاف و جنگ دارند. پادشاه لی‌لی‌پوت‌ها تصمیم می‌گیرد در جنگی با کمک گالیور مملکت همسایه را شکست بدهد و چون گالیور مخالفت می‌کند، پادشاه دستور کور کردن او را می‌دهد. گالیور می‌گریزد و خود را به مملکت همسایه می‌رساند و با کمک این مردم کشتی‌ای می‌سازد و از راه دریا فرار می‌کند





من می دونم، کارمون تمومه
 
بالا پایین