Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

محمدرضا گلزار پا به سینمای بالیوود گذاشت

  • نویسنده موضوع @r@h
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار و حاشیه بازیگران و خواننده ها
Konu Başlığı محمدرضا گلزار پا به سینمای بالیوود گذاشت
نویسنده موضوع @r@h
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan @r@h

@r@h

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
312
پسندها
236
امتیازها
0
محل سکونت
تهران
تخصص
فکر کردن
دل نوشته
تو شاهکار خالقی.... تحقیر را باور نکن.... بر روی بوم زندگی هر چیز می خواهی بکش....... زیبا و زشتش پای توست...... تقدیر را باور نکن..... تصویر اگر زیبا نبود....... نقاش خوبی نیستی . . . . از نو دوباره رسم کن....... تصویر را باور نکن.... خالق تو را شاد آفرید..... آزاد آزاد آفرید...... پرواز کن تا آرزو........ زنجیر را باور نکن........
بهترین اخلاقم
احترام ....
سیم کارت
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :



[h=1]محمدرضا گلزار پا به سینمای بالیوود گذاشت [/h] فرهنگ > سینما - محمد رضا گلزار با امضاى قرارداد به پروژه سینمایى «سلام بمبئى» پیوست.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سلام بمبئى» به كارگردانى قربان محمدپور و تهيه كنندگى جواد نوررز بيگى محصول مشترك سينماى ايران و باليوود است كه به تازگى وارد مرحله انتخاب بازيگر شده است.
محمدرضا گلزار اولين بازيگر قطعي سلام بمبئى است كه قرار است در اين فيلم به زبان انگليسي صحبت كند.
این روزها کمپانی موشن پیکچر با بازیگران مد نظر کارگردان و تهیه کننده وارد مذاکره شده و طی روزهای آینده با آنها قرارداد امضاء خواهد کرد. قرار است مدیر اين کمپانی pahlaj nihalani روز جمعه شانزدهم مرداد وارد ایران شود .
طبق هماهنگی های انجام شده ویزای آنها توسط کنسولگری ایران در بمبئی صادر و هتل آنها نیز در تهران رزرو شده است. در سلام بمبئی به جای رقص و آواز که معمول سینمای هند است چهار کلیپ طراحی شده و sonu nigam خواننده سرشناس هند قرار است چهار ترانه برای این فیلم بخواند. عوامل ایرانی سلام بمبئی نیمه دوم شهریور عازم بمبئی خواهند شد و طبق برنامه ریزی انجام شده پانزدهم مهرماه فیلمبرداری را در بالیوود شروع خواهند کرد. تدوین همزمان فیلم در بمبئی انجام می شود تا اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر باشد.
 
بالا پایین