Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کتاب اصول بازاریابی کاتلر - جلد 1

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانلود کتاب
Konu Başlığı کتاب اصول بازاریابی کاتلر - جلد 1
نویسنده موضوع !!!OMID!!!
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !!!OMID!!!

!!!OMID!!!

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
2,090
پسندها
526
امتیازها
0
محل سکونت
کرمانشاه
تخصص
مهندس عمران
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :


زبان: فارسی
نویسنده: فیلیپ کاتلر
نوع فایل: PDF
تعداد صفحات: 210
ناشر: ای ار پی دی اف
حجم کتاب: 32.5 مگابایت
توضیحات
فیلیپ کاتلر را بسیاری از صاحبنظران به عنوان پدر بازرگانی نوین می شناسند. اوج نبوغ او در تدریس مفاهیم نوین بازاریابی را می توان در کتاب اصول بازاریابی دید. این کتاب که تا به حال در 12 ویرایش مورد بازنویسی و به روزسانی قرار گرفته، جدیدترین کتاب در رده کتاب های عمومی از این نویسنده می باشد. کاتلر علاوه بر کلیات، در زمینه بازاریابی تخصصی در بخش خدمات، سازمانهای دولتی و توریسم نیز کتاب هایی به چاپ رسانده که امید آن می رود این گروه یا دیگر فعالان بازار، هرچه زودتر ترجمه ی پرباری از آن را به بازار نشر ایران تقدیم نمایند. برای تهیه این ترجمه، بیش از 10 ماه به طور مستمر تلاش شده تا از جهت متن، طراحی و صفحه بندی و چاپ، از کیفیتی قابل مقایسه با کتاب اصلی برخوردار باشد. بر خلاف دیگر ترجمه های موجود در بازار، سعی شده است تا کلیه تصاویر و نمودارها، موردکاوی ها و دیگر مطالب ارائه شده در کتاب اصلی، عیناً آورده شود. با این وجود، به ناچار بخشی با عنوان بررسی ویدیوئی را حذف نموده ام، زیرا امکان ارائه فیلمهای همراه کتاب وجود نداشت. در این جلد، 11 فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر را مطالعه خواهید کرد. نویسنده موضوع را از تعاریف اصلی و مطالب اولیه شروع کرده و با شرح مسائل کلیدی همچون فرایند بازاریابی، محیط بازاریابی، آمیخته بازاریابی، تقسیم بندی و هدف گیری بازار و چرخه عمر محصول مطلب را ادامه داده است. این جلد با مسائل قیمت گذاری و استراتژی های مربوطه به پایان می رسد.

 
بالا پایین