Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اخرین قاتل فراری دشتستان در کوهستان های شیراز دستگیر شد

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار حوادث
Konu Başlığı اخرین قاتل فراری دشتستان در کوهستان های شیراز دستگیر شد
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :




بوشهر - فرمانده انتطامی استان بوشهر گفت: آخرین قاتل فراری شهرستان دشتستان در کوهستان‌های شیراز دستگیر شد. ، سردار حیدر عباس‌زاده صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی را برای بهبود وضعیت امنیتی در سطح استان بوشهر داشته‌ایم و طرح‌های مختلف امنیتی در این راستا اجرا می‌شود.
وی مقابله با جرایم خشن را به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای بهبود وضعیت امنیت عنوان کرد و افزود: در سال‌های گذشته همواره شاهد کاهش وقوع جرایم خشن و همچنین افزایش کشفیات این جرایم بوده‌ایم.
فرمانده انتطامی استان بوشهر از دستگیری یک قاتل فراری شهرستان دشتستان در شب گذشته خبر داد و اضافه کرد: این متهم که از سال ۹۲ تاکنون متواری بود، در اطراف شیراز دستگیر شد.
سردار عباس‌زاده به تشریح جریان این عملیات پرداخت و ادامه داد: این متهم به قتل ۲۶ سال دارد و در سال ۹۲ یک نفر را در دامنه کوه‌های برنگ وحدتیه به قتل رسانده و متواری شده بود.
وی افزود: به منظور شناسایی مخفیگاه متهم، اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی پلیس صورت گرفت و مشخص شد که وی در استان فارس مخفی شده است.
فرمانده انتطامی استان بوشهر با اشاره به اعزام سه تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان برای دستگیری متهم، اضافه کرد: متهم در کوهستان‌های اطراف شیراز محاصره و دستگیر شد.
سردار عباس‌زاده ادامه داد: این متهم به قتل برای انجام مراحل تکمیلی تحقیقات به پلیس آگاهی دشتستان منتقل شده است.
وی در پایان گفت: با دستگیری این متهم بوانده قتل همه قتل‌های سال‌های ۹۲، ۹۳ و ۹۴ شهرستان دشتستان کشف و عوامل آن شناسایی و دستگیر شده اند
 
بالا پایین