Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تور استانبول و مناطق گردشگری آن

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı تور استانبول و مناطق گردشگری آن
نویسنده موضوع reza.eloglu
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan reza.eloglu

reza.eloglu

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 10, 2015
ارسالی‌ها
78
پسندها
32
امتیازها
0
محل سکونت
teh
وب سایت
inten.asia
دل نوشته
dunyada ulamnan bashkasi yalan...
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
ماه تولد

اعتبار :

تور استانبول: استانبول بزرگترین شهرستان ترکیه بوده و قلب اقتصاد، فرهنگی، و تاریخی این کشور است. موقعیت استراتژیک استانبول در امتداد جاده تاریخی ابریشم و پنجمین مقصد توریستی جهان است.

مساحت جغرافیای : 5.343 کیلومتر مربع
ارتفاع از سطح دریا: 100 متر

[h=2]مناطق دیدنی در تور استانبول :[/h] در ادامه به معرفی برخی از مناطق گردشگری و توریستی این شهر می پردازیم که می توانید در تور ترکیه و تور آنتالیا از آن ها دیدن فرمایید، با دلارام سیر همراه باشید...

[h=3]ایاصوفیه (Ayasofya)[/h] ایاصوفیه ابتدا کیلیسا بوده است که به فرمان سلطان محمد دوم به مسجد تبدیل شده است. موزه صوفیه هر روز به جز دوشنبه ها برای بازدید کنندگان باز است.


[h=3]توپ کاپی (Topkapı) در تور استانبول[/h] این کاخ با شکوه مجموعه خیره کننده از هنر اسلامی واقع در استانبول از قصرهای معروف امپراتوری عثمانی است با حیاط مجلل، هنر کاشی کاری و نقاشی است .


[h=3]مسجد سلطان احمد (Mosque Sultan Ahmet)[/h] این مسجد زیبا را امروز به عنوان مسجد کبود می شناسند.رنگ و فضای داخلی این مسجد یکی از بهترین دستاوردهای معماری عثمانی است.


[h=3]کلیسای آب انبار (Yerebatan Sarnıçı)[/h] کلیسای آب انبار یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های توریستی استانبول است. که دردوره بیزانس آب را در زیر ساختمان ها ذخیره میکردند.


[h=3]میدان اسب دوانی (Hippodrome )[/h] میدان اسب دوانی باستانیسپتیموسسوروسکهتوسط کنستانتین کبیرساخته شد است.


[h=3]موزه باستان شناسی استانبول[/h] این مجموعه مهم موزه آرایه متناوب از آثار مکشوف از ترکیه وسراسر شرق میانه است .


[h=3]بازار بزرگ (Kapalı Çarşı)[/h] این بازاراستانبول یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بازارهای تحت پوشش در جهان است. بازار واقع در منطقه فاتح است.


[h=3]مسجد سلیمانیه (Süleymaniye Mosque) - توراستانبول[/h] مسجد سلیمانیه یکی از نقاط دیدنی شناخته شده استانبول است که بربالای تپه ، منطقه سلطان قرار دارد.


[h=3]کاخ ( Dolmabahçe Palace )[/h] کاخ تاثیر واضحی از دکوراسیون و معماری اروپا است و در امپراتوری عثمانی در قرن 19در سال 1854 ساخته شده توسط سلطان عبدالمجید یکم.


[h=3]کلیسای چوره (Kariye Müzesi)- تور استانبول[/h] کلیسای چوره دربیرون شهرستان قدیمی قسطنطنیه است. در کلیسا نقاش های دیواری وهنر موزاییک شگفت انگیزی به چشم می خورد.





 
بالا پایین