Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بازگشت ملکه سینمای هند بعد از 15 سال دوری از سینما

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس های بازیگران
Konu Başlığı بازگشت ملکه سینمای هند بعد از 15 سال دوری از سینما
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :


این هنرپیشه محبوب و مشهور بالیوودی بیش از 265 فیلم در کارنامه هنری اش دارد و ملکه سینمای بالیوود در دهه های 80 و 90 میلادی محسوب میشود . سری دیوی بعد از 15 سال دوری از پرده سینما با یک فیلم به نم انگلیش -وینگلیشدوباره به صحنه باز گشته است.این هنرپیشه 49 ساله میگوید.: کارهای زیادی برای انجام دادن مانده است . برای یک هنرمند پایانی وجود ندارد وهنوز کارهای خوب من در راه است. کاراکترهای زیادی وجود دارد که دوست دارم درآنها ایفای نقش کنم.


او در این فیلم نقش یک زن هندی خانه دار را دارد که به امریکا مهاجرت کرده و سعی دارد با مشکل تفاوت زبانهای دو کشور کنار بیاید.وی همسر کارگردان و تهیه کننده معروف "بونی کاپور" است و میگوید هرگز قصد ندارد کارگردانی را تجربه کند. این زوج دارای دو دختر 12 و 15 ساله هستند . او در مصاحبه جنجالی اش از کار سلمان خان و شاهرخ خان به عنوان ستاره های گیشه پسند صنعت بالیوود تقدیر کرده است . وی میگوید: هرگز فکر نمیکنم که سالها از سینما دور بوده ام .من آمدنم را یک بازگشت نمیدانم.


حتی زمانیکه تصمیم گرفتم دیگر فعالیت نکنم هوادارانم پیوسته میپرسیدند که چه زمانی دوباره مرا خواهند دید. من همیشه در قلب آنها زنده هستم و تا آن زمان دوری از سینما برای من بی معناست.او راز جوان ماندنش را شادی میداند و میگوید عشق به من انرژی میدهد . هیچ رازی وجود ندارد آنچه در درون یک انسان میگذرد در چهره اش منعکس میشود . برای جوان ماندن کافی است شاد و مثبت اندیش بود.




 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین