Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معیارهای سنجش و مقایسه فنی و کیفی پارتیشن دوجداره

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı معیارهای سنجش و مقایسه فنی و کیفی پارتیشن دوجداره
نویسنده موضوع saadati.amirreza
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan saadati.amirreza

saadati.amirreza

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 11, 2015
ارسالی‌ها
59
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

پارتیشن دوجداره در شرکتها و کارخانجات مختلف با فرمها و استانداردهای متفاوتی تولید میگردد.
تعیین این استانداردها در هر شرکت بنا به سیاست تولیدی و بازار آن شرکت و همچنین قدرت فنی کارخانه تولید کننده صورت میگیرد.
البته بسیاری از کارخانجات و شرکتها صرفا فرمهای موجود در بازار را کپی کرده و تغییراتی در آن نمی دهند که البته می توان گفت برخی نیز برای تولید اقتصادی و ارزانتر محصول از بار فنی و کیفی آن کاسته و
پارتیشن دوجداره را با پایین ترین کیفیت تولید و به بازار ارائه میکنند .
و بدیهی است این تراز از تولید مشکلاتی عدیده در بازار مصرف برای مصرف کنندگان به همراه داشته و درصد بسیاری از خریداران آن گونه از پارتیشن های دو جداره پس از تهیه محصول پی به کیفیت پایین محصول و همچنین ناکارآمدی آن می برند و اقدام به تعویض و جمع آوری محصول بی کیفیت کرده و به دنبال محصول مرغوب میگردند.
باید خاطر نشان کرد که جمع آوری و تعویض
پارتیشن اداری نامرغوب علاوه بر تحمیل هزینه مجدد محیط کاری شما را به هم ریخته و مختل مینماید و نه تنها مشکلی از مشکلات شما را حل نکرده بلکه تبدیل به دغدغه ای شده که موجب آزردگی و همچنین صرف وقت ،انرزی و هزینه دوباره میگردد.
استفاده از پارتیشن های نامرغوب در بازار همواره شما را دچار مشکل کرده و به هیچ وجه نیاز شما را برآورده نمی سازد.
پارتیشن های موجود در بازار معمولا دارای سه لایه بوده که این سه لایه به هیچ وجه استقامت کافی برای یک محصول ایده ال را ندارد.
چرا که پارتیشن های دو جداره میبایست دارای اسکلت و استراکچر قوی داشته باشد تا بتوان پانلهای ۱۶ میلیمتری را بروی آن فیکس کرد.
ولی در پارتیشن های موجود در بازار که کلا دارای سه لایه ام دی اف یا ترکیب آلومینیوم و ام دی اف است. فقط یک لایه برای استراکچر و اسکلیت پارتیشن اختصاص میدهند و این یک لایه به هیچ وجه نمیتواند اسقامت پارتیشن را تضمین نماید .در دیوارها بر اساس استانداردهای معماری استیبلیتی و استقامت بر اساس چند ایتم محاسبه شده و مجموع آنها استقامت یک دیوار را تعیین مینماید ولی در پارتیشن های دو جداره سه لایه که عموما در بازار تولید و مصرف عرضه میگردد این دیوایدرها استانداردهای لازم را نداشته و بسیار مشاهده شده که این پارتیشن ها در فشار های و لرزشها و حتی ضربه های عادی فروریخته و موجب خسارات مادی و جانی شده است .
 
بالا پایین