Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پارتیشن اداری در تعریف معماری

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı پارتیشن اداری در تعریف معماری
نویسنده موضوع saadati.amirreza
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan saadati.amirreza

saadati.amirreza

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 11, 2015
ارسالی‌ها
59
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

تاریخچه پیدایش پارتیشن اداری همواره مورد سوال بوده و تاریخ دقیقی برای آن نیمتوان متصور بود چراکه آنچه که مسلم است . همواره صاحبان صنعت محلی را به رتخ و فتخ امورکار روزانه و بازرگانی خود اختصاص داده اند و با گسترش کارو تجارت ا ین مهم اهمیت افزونی پیدا کرده است ،به گونه ای که امروزه طراحی ساختار و چیدمان و معماری دفاتر و محل های کار ازجمله صنایع مهم بشمار می آید.

در ابتدا تفاوت چندانی بین محل های کار و زندگی وجود نداشت ولی با گذشت زمان وپیشرفت تکنولوژی طراحی تجاری استانداردهای خاص خود را تعریف نمود. پایه طراحی تجاری ، تقسیم بندی فضاهای کاری بشمار میآید و بدلیل نیازهر کار و تجارت به فضای مخصوص خود دیوارهای ثابت ،کاربرد خود را از دست داده و محصولی با مشخصات ایده آل جایگزین گردید.
پارتیشن اداری عموما به سازه ای گفته میشود که اولا دارای قابلیت جابجایی داشته و دوم اینکه جداکننده ای با قابلیت دیوارهای ثابت باشد. پارتیشن های اداری بر اساس کاربری مورد نیاز در فرمها و قابلیتهای مختلفی تولید می گردد.

لزوم استفاده از پارتیشن اداری و انتخاب فرم و تیغه چینی مناسب در
دکوراسیون اداری را کارایی فیلد کاری و کاربری مورد نیاز آن محیط تعیین مینماید. پارتیشن اداری علاوه بر خاصیت جداکنندگی دو فضا و ایجاد اطاق ها و فضاهای جدید در تعیین میزان نور هر محیط نیز نقش داشته و میتوان میزان نور دهی و پرایوسی هر محیط کاری را با بازشو ها و میزان شیشه های پارتیشن تعیین کرد.
 
بالا پایین