Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

باریک‌ترین گوشی ویندوزی جهان عرضه شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı امنیت در اینترنت
Konu Başlığı باریک‌ترین گوشی ویندوزی جهان عرضه شد
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :


پس از Katana 01 ژاپنی‌ها هم‌اکنون یک گوشی هوشمند جدید دیگر را هم در اختیار دارند که روی آن سیستم عامل ویندوز 10 موبایلی نصب شده است.

به گزارش موبنا، این گوشی جدید EveryPhone نام دارد که در کارخانه ژاپنی Yamada Denki ساخته شده است و از هم‌اکنون مردم ژاپن می‌توانند آن را خریداری کنند.
این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 410 را در خود جا داده است که نمایشگر لمسی ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل تصاویر را در آن به نمایش می‌گذارد.

گوشی هوشمند مذکور رم ۲ گیگابایتی را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری، دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.
گوشی هوشمند جدید ۱۳۸٫۶ گرم وزن دارد و طول، عرض و ضخامت آن به ترتیب ۱۵۴٫۸، ۷۸٫۶ و ۶٫۹ میلیمتر اعلام شده است تا بر این اساس این محصول به عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند ویندوزی تاریخ خود را معرفی کند.
ضخامت این گوشی هوشمند دقیقا مشابه آیفون ۶s اپل است و شرکت ژاپنی آن را با قیمت ۳۲۵ دلار به فروش می‌رساند. البته اگر مردم ژاپن تصمیم داشته باشند آن را با قرارداد مخابراتی دو ساله در اختیار بگیرند، بدون پرداخت هرگونه هزینه صاحب گوشی می‌شوند ماهانه ۱۴ دلار می‌پردازند.


سانترال تلفن
 
بالا پایین