Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گوشی‌های htc را پیش‌ از عرضه عمومی به خانه ببرید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı امنیت در اینترنت
Konu Başlığı گوشی‌های htc را پیش‌ از عرضه عمومی به خانه ببرید
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

گوشی‌های HTC را پیش‌ از عرضه عمومی به خانه ببرید


شرکت HTC از طرح جدیدی موسوم به HTC Preview رونمایی کرده است که به موجب آن کاربران می‌توانند گوشی‌های هوشمند و نرم‌افزارهای ساخت این شرکت تایوانی را پیش از آنکه وارد بازار شود در اختیار بگیرند و مورد آزمایش قرار دهند.


به گزارش موبنا، در این طرح کاربران می‌توانند گوشی‌های جدید HTC را پیش از عرضه عمومی در اختیار بگیرند و آزمایش کنند. همچنین پیش از آنکه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به صورت عمومی عرضه شود، این امکان وجود دارد تا اعضای این طرح بتوانند نرم‌افزارهای جدید را مورد استفاده قرار دهند.


تنها نکته برای آنکه بتوانید این گوشی‌ها و نرم‌افزارهای جدید را در اختیار داشته باشید این است که یکی از هواداران HTC باشید و زمان خود را به صورت ویژه با محصول جدید سپری کنید.


ثبت‌نام در طرح HTC Preview برای دریافت گوشی جدید تنها ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و تنها سوالی که از شما پرسیده می‌شود این است که به HTC بگویید از گوشی جدید در چه زمینه‌ای استفاده می‌کنید و علاقمندی شما در گوشی‌های هوشمند مربوط به کدام بخش می‌شود.


برای کاربرانی که هم‌اکنون صاحب یکی از گوشی‌های HTC هستند، تنها کافی است شماره سریال گوشی کنونی را به یکی از شعبات این شرکت ارایه دهنده تا به صورت خودکار ثبت‌نام شوند.


با ثبت نام کردن در این طرح می‌توانید در جریان طرح‌های محرمانه HTC برای عرضه گوشی‌های هوشمند و نرم‌افزارهای جدید قرار بگیرید.

سانترال
 
بالا پایین