Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

حاشیه های حرکات موزون زیر نظر دانشگاه تا تکذیب مرگ خواننده پرطرفدار

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار روز ایران و جهان
Konu Başlığı حاشیه های حرکات موزون زیر نظر دانشگاه تا تکذیب مرگ خواننده پرطرفدار
نویسنده موضوع !!!OMID!!!
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !!!OMID!!!

!!!OMID!!!

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
2,090
پسندها
526
امتیازها
0
محل سکونت
کرمانشاه
تخصص
مهندس عمران
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

زمان انتشار خبر: شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

[h=2] [/h] [h=1][/h]

[h=2] هشدار به فوتبالیست های سرباز/ چاق ترین مرد جهان درگذشت/ رئیس پاسخ دهد/ ادب مجازی . . .؟/ شایعه/ کذب مجازی/ افزایش بلیط قطار . . .؟/ فردا، تشییع جوانمرد واقعی از جمله عناوین در حاشیه خبر ۲۰ است. [/h] به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخش های خبر 20 شبکه خبر است.
هشدار به فوتبالیست های سرباز
دوره خدمت سربازی فوتبالیست های متخلف ۲۷ ماهه نه 21 ماه. سردار کمالی ، جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، اعلام کرد: همه ی بازیکنان فوتبالی که کارت پایان خدمتشون مشکل داشت، باید در کنار۲۱ ماه خدمت، ۶ ماه هم اضافه خدمت بگذرونند. به گفته کمالی، اگر بازیکنی کسر از خدمت هم داشته باشد باید این کسری از ۲۷ ماه محاسبه شود. البته فرماندهان این بازیکنان درصورتی که از این افراد راضی باشند می تونن دو سوم از جریمه آنها را ببخشند.

چاق ترین مرد جهان درگذشت
این تصویرِ چاق ترین مرد دنیاست که به تازگی درگذشت. مارتین 370 کیلو بود که به گفته ی خودش روزانه 20 هزار کالری، دریافت می کرد. این مرد مکزیکی یکی از رکورد داران کتاب گینس بود که مرگ زودهنگامی داشت . این مرد بدون نگهداری 24 ساعته بهیاران و دو خواهرش نمی توانست از عهده هیچ کاری بربیاید.

رئیس پاسخ دهد
مراسم جشن ایام مبارک ماه ربیع در دانشگاه زنجان حاشیه‌هایی داشته است. حرکات موزون حضار، بخشی از حاشیه های این مراسم بود. مراسمی که هیچ یک از تشکل‌های دانشجویی برگزار کننده ی اون نبودن و گفته شده مسئول تهیه و تدارک اون، معاونت فرهنگی دانشگاه زنجان بوده. تشکل های دانشجویی به وضع پیش آمده در اعتراض به این مراسم اعلام کردند: این مراسم در شان این ایام وهمچنین شان دانشجویان نبوده است، مسئولان دانشگاه پاسخگوباشند

ادب مجازی . . .؟
برخی کاربران ایرانی در فضای مجازی همچنان به حرکت ناشایستشون در حمله کردن به صفحات چهره‌های شناخته شده ادامه می‌دهند. این بار به صفحه مجازی، الکسی لوچف، ورزشکار روس حمله و حتی به وی توهین هم شده است. الکسی لوچف که با شکستن رکوردهای حسین رضازاده در مسابقات جهانی آمریکا به عنوان پدیده جدید وزنه‌برداری روسیه لقب گرفت، با مثبت شدن تست دوپینگش، وداع زودهنگامی با رکورد دار بودن در جهان داشت.

شایعه
آغاز فیلترینگ هوشمند تلگرام شایعه است. عضوکارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می گوید: درآخرین جلسه ی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، تصمیم گرفته شد که از سرور اصلی تلگرام خواسته بشه، محتوای غیراخلاقی اون را با توجه به آنچه که مد نظر مسئولان ایرانه، حذف کنند و برای این کار به اونها فرصت داده شد.

کذب مجازی
حال بهنام صفوی خواننده پاپ ایران خوب است و شیمی‌درمانی وی همچنان ادامه دارد. مدیر برنامه بهنام صفوی گفت: بهنام در خانه استراحت می‌کند و رفت و آمد‌ها و بیان وی به صورت طبیعی انجام می‌شود. شیمی‌درمانی صفوی، تا دو سال طول خواهد کشید. از زمان اعلام بیماری این خواننده ی پاپ، شایعات پیرامون مرگ وی در فضای مجازی همچنان ادامه دارد که هر روز هم تکذیب می شود.

افزایش بلیط قطار . . .؟
با وجود اینکه نهادهای نظارتی، افزایش قیمت بلیط قطار رو غیرقانونی اعلام کردند، اما برخی گزارش های میدانی نشون میده، شرکت های ریلی، چراغ خاموش قیمتهاشون رو افزایش دادند. با وجود اینکه این شرکت ها دلایلی برای درخواست افزایش بلیط داشتند، اما سازمان حمایت از مصرف کننده ، با ورود به موقع جلوی این افزایش رو گرفته بود.

فردا، تشییع جوانمرد واقعی
فردا، نخستین شهید مدافع حرم رسانه ملی "داود جوانمرد" از مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سیما تشییع خواهد شد .

دانلود
 
بالا پایین