Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دیدنی ترین مدل های کابینت چوبی در دکوراسیون آشپزخانه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر دکوراسیون و مبلمان
Konu Başlığı دیدنی ترین مدل های کابینت چوبی در دکوراسیون آشپزخانه
نویسنده موضوع !!!OMID!!!
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan !!!OMID!!!

!!!OMID!!!

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
2,090
پسندها
526
امتیازها
0
محل سکونت
کرمانشاه
تخصص
مهندس عمران
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

زیباترین کابینت های دنیا که توسط ذهن خلاق طراحان طراحی می شوند اکثرا از مدل های کابینت چوبی هستند. کابینت های چوبی هم در سبک کلاسیک و هم در سبک مدرن طرح های بسیار زیبایی به خود می گیرند و به همین خاطر در لیست خرید خانه دارهای زیادی حضور دارند . اینگونه کابینت ها از چوب طبیعی همراه با بافت ها و گره های ساده و پیچیده خود چوب تهیه می شوند و فضای شگفت انگیزی را نه تنها در محیط آشپزخانه بلکه در تمامی فضای خانه بوجود می آورند.
همانطور که هیچ دو دانه برفی شبیه به هم نیستند بافت هیچ دو درختی هم شبیه بهم نیست، زیبایی منحصر بفرد و شیکی چوب طبیعی در هر برشی که می خورد متفاوت است. این تفاوت در برش ها حفظ می شود تا یک شکل بخصوص را در هنگام قرار گیری قطعات در کنار یکدیگر بوجود بیاورند. مواد جانبی و رنگ هایی که در پروسه های بعدی اضافه می شوند حتی این زیبایی را بیشتر نمایان می کند و در کنار آن دوام کابینت چوبی را هم بالا می برند. در آشپزخانه های امروزی که پر از کابینت های ام دی اف، استیل و هایگلاس هستند، داشتن بافت و دکوراسیونی چوبی، گرمای خاصی به محیط می بخشد و آنرا از بی روحی در می آورد.

کابینت های مدرن چوبی طرحی ساده دارند اما در انواع رنگ ها تولید می شوند برای مثال می توانید از رنگ چوب گردو برای کابینت مدرن خود استفاده کنید که تیره تر هستند و فضایی رسمی و لوکس را در آشپزخانه بوجود می آورند. اما در کابینت چوبی کلاسیک ویژگی هایی مانند گره ها و رخ مواد معدنی چوب خودنمایی می کند که ارزش زیبایی اینگونه کابینت ها را چند برابر افزایش می دهد.
موضوع بسیار جالب در مورد چوب های طبیعی این است که با گذر زمان در نگاه شما تغییراتی در چهره کابینت های آشپزخانه ایجاد می شود بطوریکه شاید تعجب کنید اما به دلیل اینکه چوب در مقابل تابش نور مسن تر می شود، تغییراتی در بافتش بوجود می آید. در شکل های زیر نمونه هایی زیبا از کابینت های چوبی شیک در آشپزخانه را مشاهده می کنید.


















کابینت چوبی







راهنمای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک


مدل کابینت چوبی و سفید در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن


دکوراسیون آشپزخانه کوچک با چیدمانی هوشمندانه و کاربردی


نمونه های زیبا از مدل های کابینت سفید در دکوراسیون آشپزخانه

 
بالا پایین