Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

فروشگاه های مترو مسکو

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı فروشگاه های مترو مسکو
نویسنده موضوع azizi_372
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan azizi_372

azizi_372

کـاربـر جـدیـد
تاریخ ثبت‌نام
Apr 5, 2015
ارسالی‌ها
6
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

[h=3]فروشگاه های مترو مسکو[/h] [h=3]Shop by Metro Moscow[/h] اگر تور مسکو را برای سفر به روسیه انتخاب کرده اید فرصت این را دارید که از شیک ترین مراکز خرید دنیا در این شهر دیدن کنید . بله درست خواندید ، برخی از مراکز خرید مسکو بحدی شیک هستند که با بهترین های دنیا برابری می کنند . مسافرین تور روسیه میتونن در این مراکز، جدیدترین تولیدات معروف ترین برندهای دنیا را ببینید و با قیمت مناسب خریداری کنید . یکی از مراکز خرید منحصر بفر روسیه، فروشگاه های مترو مسکو می باشد.



فروشگاه های مترو مسکو روسیه




یکی از بهترین مراکز خرید روسیه و مراکز خرید مسکو در شهر هاي مختلف روسيه می باشد. وسعت فروشگاه هاي مترو در سطح جهان 2/ 4ميليون متر مربع مي باشد که تعداد فروشگاه هاي مترو در شهر هاي مختلف روسيه به 40 و در شهر مسكو به 10 واحد میرسه كه در هر يك از آنها بیش از 300 تا 400 نفر مشغول بکارند و کسب و کاسبی می کنند که دو هزار توليد كننده و شركت هاي بازرگاني با این فروشگاه مترو همكاري دارند.



فروشگاه های مترو مسکو



در فروشگاه های مترو روسیه بيش از 30هزار قلم كالا از انواع مختلف غذايي و غير غذايي در اينگونه فروشگاهها بصورت 24 ساعته عرضه میشه وسعت فروشگاه های مترو از 8 تا 10 هزار متر مربع در نوسان میباشد برا مثال در سال 2007حجم فروش گروه مترو در جهان 32ميليارد يورو بوده است و تعداد فروشگاه هاي آن بالغ بر 600 واحد در 29 كشور میشه كه با مارك هاي مترو و ماكرو معروف هستند.


فروشگاه های مترو مسکو روسیه




سود حاصل از فعاليت فروشگاه هاي مترو در جهان در سال 2007 در مقايسه با 2006 حدود 6 درصد رشد داشته است. خريدار فروشگاههاي مترو مسكو از طريق دريافت كارت مجوز خريد كه بدر خواست ادارات حقوقي به منظور برگشت ماليات بر ارزش افزوده صورت مي گيرد، انجام میشه. فروشگاه هاي مترو از پوشش كالايي مناسب،امكانات رفاهي جهت مشتريان، صدور اسناد دقيق فروش برخوردار هستند، برخي از اقلام اينگونه فروشگاه ها كه عمدتاً مواد غذايي هستند اجباراً بصورت چند تايي بفروش مي رسند. سيستم خريد اين فروشگاه ها بصورت رقابتي بوده و لذا قيمت فروش آن در مقايسه با ساير فروشگاه هاي مستقر در روسيه پايين تر و ارزون تر می باشد.



فروشگاه های مترو روسیه



[h=2][/h]
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sting
بالا پایین