Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

جالبترین ویلچر کربنی برای افراد معلول + تصاویر

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات
Konu Başlığı جالبترین ویلچر کربنی برای افراد معلول + تصاویر
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :





اخیرا خود افراد معلول توانسته اند با ابتکار عمل در طراحی ویلچرها کارآیی آنها را بهبود بخشند به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فرد قطع نخاعی که در سن 1 سالگی بر اثر تصادف ستون فقراتش آسیب دیده بود، توانست با طراحی مجدد ویلچر خود مدلی جدیدتر را در ساخت ویلچرهای معلولین طراحی کند.


جالبترین ویلچر کربنی برای افراد معلول + تصاویراخیرا خود افراد معلول توانسته اند با ابتکار عمل در طراحی ویلچرها کارآیی آنها را بهبود بخشند
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فرد قطع نخاعی که در سن 1 سالگی بر اثر تصادف ستون فقراتش آسیب دیده بود، توانست با طراحی مجدد ویلچر خود مدلی جدیدتر را در ساخت ویلچرهای معلولین طراحی کند.

جالبترین ویلچر کربنی, ویلچر کربنی, جالبترین ویلچر, اخبار, طراحی ویلچرها, اخبار علمی, گزارش های علمی, کشفیات علمی, جدیدترین اخبار علمی
بنا به گفته سازنده ویلچر، مدلهای قبلی ویلچر هر کدام در نوع خود از سیستمهای انرژی خورشیدی، سیستمی که مناسب جاده های ناهموار است و همچنین صندلی چرخدار مدل تاشو استفاده میکرده اند؛ اما مدل جدید توانسته است همه این سیستمها را در یک طراحی منحصر به فردی ارائه کند.
این صندلی چرخدار وزنی معادل 8.5 کیلوگرم دارد که کاملا از فیبر کربن ساخته شده است و مزیت آن نسبت به مدلهای قبلی مصرف کمتر انرژی است که میتواند استفاده نماید. در زیر میتوانید عکسهایی از این مدل ویلچر را مشاهده نمایید.







 
بالا پایین