Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

زمان متوسط برای آشنایی قبل از ازدواج چقدر باید باشد؟

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خواستگاری و ازدواج
Konu Başlığı زمان متوسط برای آشنایی قبل از ازدواج چقدر باید باشد؟
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

زمانمتوسط آشنایی به هر رابطه بستگی دارد. می‌تواند از چند ماه باشد تا چند سال امابرای همه یکسان نیست زیرا هر رابطه با دیگری فرق دارد. نمی‌ توانیدیک چارچوب زمانی یک ماهه برای خود در نظر بگیرید. درواقع، حتی یک سال هم برایگرفتن چنین تصمیم مهمی که بر بقیه عمرتان و همه جوانب زندگیتان اثر دارد، کم است. اینبه آن بستگی دارد که شما و طرف‌مقابلتان هر دو به توافق برسید و مسئولیت‌هایی کههر دو باید با آن روبه‌رو شوید را مشخص کرده باشید. ازدواجمترادف با همیشگی است. قرار است تا پایان عمر با یک نفر باشید. متاسفانه،فرهنگ‌های مدرن معنا و مفهوم آن را تغییر داده‌اند زیرا هدف آن کم‌ارزش شده است.کسانی را می‌بینیم که ظرف چند ماه ازدواج می‌کنند و بعد از چند سال از هم جدا می‌شوند،درحالیکه
قرار است ازدواج تا پایان عمر باشد.
وقتیاز دیدگاه واقعبینانه به ازدواج نگاه کنیم، باید مهمترین رابطه یک فرد در طولزندگی‌اش باشد. زن و شوهر باید بهترین دوستان یکدیگر باشند. یعنی تا پایان عمرعمیق‌ترین و صمیمی‌ترین لحظات را با کسی که دوستش دارید بگذرانید. ازدواجیعنی زندگیتان را به فردی دیگر بدهید. یعنی دو نفر یکی شوید. تصمیمبه این عظمت باید قبل از وارد عمل شدن خیلی خوب بررسی شود. زیرا وقتی ازدواجکردید، تنها راه خروج از آن مرگ یا طلاق است و هر دوی آنها تصمیمات بسیار سختیهستند که زخم‌های بدی بر جای می‌گذارند و این زخم‌ها به طرز وحشتناکی زندگی افرادرا تغییر می‌دهند. ازدواجیعنی بدون نگاه کردن به عقب، رابطه را به بالاترین حد ممکن برسانید. به همین دلیلاست که مدت زمان مناسب برای آشنایی قبل از ازدواج باید به خوبی در نظر گرفته شود. امااین زمان تنها فاکتوری نیست که باید مدنظر قرار گیرد. عواملدیگر عبارتند از: اعتمادمیان دو طرف چه میزان است سلامترابطه بالغبودن دو طرف امکاناتاقتصادی تاییداعضای خانواده دو طرف همانطورکه می‌بینید، فقط مدت زمان آشنایی قبل از ازدواج مهم نیست. باید ببینید چه زمانموقعیت و شرایط لازم برای رساندن رابطه به بالاترین حد ممکن فراهم می‌شود.
 
بالا پایین