Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه می توانم جذب مشتری نمایم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنی ها
Konu Başlığı چگونه می توانم جذب مشتری نمایم؟
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

یکی از دوستانم برایم نامه ای نوشته و درخواست راهنمایی کرده عنوان سوال از این قرار است: به تازگي كسب و كار جديدي شروع كرده‌ام (يك سالن زيبايي) و اينجا سالن‌هاي زيبايي بسياري وجود دارد حال من چطور مي‌توانم كارم را تبليغ كنم؟ چون اينجا براي خدمات مختلف قيمت‌هاي متفاوتي وجود دارد. چه كار مي‌توانم بكنم كه توجه مشتري‌ها به تبليغاتم جلب شود. اينجا تبليغات بسيار زيادي وجود دارد و من نمي‌دانم دقيقاً چه بايد بكنم. من تبليغ در مجلات و روزنامه‌ها را امتحان كرده‌ام و تراکت پخش كرده ام اما هنوز آنقدرها كار خوب پيش نمي‌رود، حتي در مواردي تخفيف داده‌ام اما اين هم موثر نبوده است. به مشاوره و توصيه‌هاي شما نيازمندم و بسيار سپاسگزارم.


و اما در جواب پاسخ کارشناس را بخوانیم همانطور كه قبلاً نيز گفته‌ام، برای رسيدن به موفقيت در كسب و كار، براي داشتن فروش بيشتر، شما بايد كالا يا خدماتي را كه ارائه مي‌دهيد را بازاريابی كنيد. يكي از راه‌ها و استراتژی‌های بازاريابی تبليغ و آگهي دادن است. با تبليغ و آگهي دادن و تراکت پخش كردن ما نه تنها مي خواهيم پيام خودمان را به مخاطبين هدف‌مان برسانيم كه در واقع مي‌خواهيم به آنها نفوذ كنيم. درست است تبليغ يكي از راه‌های رساندن پيام تجاري ما به مشتري احتمالي است اما يادمان باشد كه در واقع اين ايجاد و حفظ و افزايش ارتباط قوي و موثر با مخاطبين است كه ما را به موفقيت و فروش بيشتر مي‌رساند. يك مشتري معمولاً با عقل و منطق وارد فروشگاه شما مي‌شود اما تنها اين احساسات اوست كه او را به خريد از شما ترغيب مي‌كند. يك مشتري احتمالي هم با عقل و منطق است كه به آگهي شما نگاه مي كند، اما اگر احساسات او به او حكم كرد كه شما هماني هستيد كه او به دنبالش مي‌گشته، آن وقت تلفن را برمي‌دارد و با شما تماس مي‌گيرد. پس احساسات مشتري را هدف قرار دهيد! شايد بپرسيد كه چگونه و كدام احساس را هدف قرار دهم؟ من به شما مي‌گويم: يكي از اين احساسات، احساس يكدلي است. بگذاريد كمي بيشتر توضيح دهم. مشتري احتمالي شما يا حتي خواننده‌ی مقاله‌ يا متن آگهي شما در يك مجله يا سايت اينترنتي، مي خواهد حس كند كه شما با تمام وجود نيازها و خواسته‌هاي او را درك مي‌كنيد. وقتي با مشتری احساس يكدلي و همدلي مي‌كنيد، وقتي به او نشان مي‌دهيد كه نيازهای او را و خواسته‌هاي او را بخوبي درك مي كنيد آنوقت است كه يك ارتباط قوي و موثر با او ايجاد مي‌شود و مشتري قطعاً پيش خود مي‌گويد : آهان ... اين همان جايي است كه دنبالش مي‌گشتم ... خود خودش است! اين فرد يا اين فروشگاه دقيقاً مي‌داند كه من دنبال چه مي‌گشتم و مي فهمد كه با چه مشكلاتي دست به گريبانم. همه‌ی كارشناسان بازاريابي در اين متفق‌القول هستند كه بهترين شيوه و موثر ترين نوع تبليغ، تبليغ شفاهي يا تبليغ سينه به سينه است، يعني همانجا كه مردم در مورد شما به صورت مثبت صحبت كنند، يعني كار شما، فروشگاه يا سالن زيبايي شما را به همديگر توصيه كنند، اگر چنين چيزي پيش آيد، تصادفي نبوده‌ است. اما چطور اين احساس را ايجاد كنيم؟ راه ديگر اين است كه با آنها احساس يكدلي كنيد. مردم را به انجام كاري كه درست مي‌دانيد ترغيب كنيد، قابل اعتماد بودن خود را به آنها اثبات كنيد.




يك چيز ديگر، هيچگاه تخفيف ندهيد. تخفيف كه مي‌دهيد اين پيام را به مخاطب مي‌رسانيد كه كار شما ارزش‌اش كمتر از آن چيزي است كه پيش از اين در نظر گرفته بوديد.


منبع : آدرس سایت باران گیفت
 
بالا پایین