Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı چگونگی خلق یک ایمیل پربازده در ایمیل مارکیتنگ
نویسنده موضوع forumer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan forumer

forumer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 2, 2016
ارسالی‌ها
17
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]چگونگی خلق یک ایمیل پربازده در ایمیل مارکیتنگ[/h]

چگونگی خلق یک ایمیل پربازده در ایمیل مارکیتنگReviewed by فریش تم on Feb 22Rating: 5.0چگونگی خلق یک ایمیل پربازده در ایمیل مارکیتنگدر ایمیل مارکتینگ دو چیز بسیار مهم است و میتواند در فروش شما تحول ایجاد کند،یکی زمان ارسال ایمیل و دیگری عنوان ایمیلیست که ارسال میکنید.
اگر از جمله کسانی هستید که با ایمیل مارکتینگ به فروش محصولات خود میپردازید حتما یکی از دغدغه های شما این است که چگونه بازده ایمیل های خود را افزایش دهید.حتما سوالات زیادی از این دسته که “کی ارسال کنم”،”چگونه توجه مخاطب رو جلب کنم” در ذهن شما وجود دارد.



چگونگی ارسال ایمیل در ایمیل مارکتینگ یک هنر است چون تمام کار اصلی در ایمیل مارکتینگ رو همین نحوه برخورد با ایمیلی که در دست دارید انجام میدهد!.
جلب توجه مخاطب کار همین نحوه درست کردن ایمیل است کشاندن مخاطب پای معامله کار همین نحوه درست کردن ایمیل است!!! و…
[h=3]توجه به زمان ارسال ایمیل:[/h] فرض کنید شما یکی از خبره های روانشناسی هستید که نوشتن یک ایمیلی که بازده خیلی زیادی داشته باشید براتون مثل آب خوردن است اما ندانید که در چه زمانی باید آن ایمیل رو ارسال کنید،این مسئله دیگه به علم خاصی نیاز نداره بلکه به تجربه شما برمیگرده شما باید با ارسال ایمیل هاتون در زمان های مختلف پی ببرید که بهترین زمان برای ارسال ایمیل ها چه زمانی است و چه زمانی بیشترین بازده رو خواهید داشت.
[h=3]توجه به عنوان مطلب:[/h] توجه کردن به طول عنوان مطلب یکی از کارهای واجب است.
اثبات شده است که هرچقدر طول عنوان ایمیل بیشتر باشد احتمال باز کردن آن ایمیل توسط کاربران بیشتر خواهد بود البته نه آنقد زیاد که از متن اصلی هم زیاد تر باشد!
اما حتما توجه داشته باشید که عنوان شما باید جذاب و در عین حال مرتبط با متن و همچنین با طولی حدود بیش از ده کارکتر باشد با رعایت این امر شما میتوانید به راحتی آمار مطالعه ایمیل های خود را بالا ببرید.
درآخر توصیه ما به شما این است که فکر خود را بکار بندازید و با انجام بررسی های مختلف و تحزیه و تحلیل های متعدد بهترین نتیجه ی حاصله رو بکار ببرید.
برای مثال هرسری از عناوین مختلف ایمیل با طول های مختلف کم یا زیاد استفاده کنید و هرکدام بازده بیشتری داشت آنرو بکار ببرید.
درمورد زمان ارسال نیز به همین گونه است باید در فواصل زمانی مختلف و در زمان های مختلف طی روز ارسال شود تا پی ببرید که کدام زمان بهترین بازده رو خواهد داشت.

ارائه دهنده فریش تم،وردپرس،قالب های رایگان.
باتکشر
 
بالا پایین