Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مزایای و فواید هدایای تبلیغاتی چیست؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دانستنی ها
Konu Başlığı مزایای و فواید هدایای تبلیغاتی چیست؟
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

تبليغات سیل بزرگی از ایده ها و اطلاعات را در جامعه جاري ميكند ، هر چند که بعضی از اين اطلاعات امکان دارد از سوي افراد به خوبی درك نشود يا به اهميت و ارزش آن توجه نگردد. همواره با اين رويكرد به مشتريان باالقوه خود بنگريد كه با ارائه ی خدمات خود به آنها لطف ميكنيد و به کمک آنها مي شتابيد.
این گونه است که شما با عرضه تبليغات ، كالا و خدمات خود را به آنها معرفي ميكنيد. به اين صورت بر اثر تلاش هايی که شما می کنید آنها مجبور نيستند براي تهيه کردن خواسته ها و نيازهايشان به زحمت بيفتند.با ارائه کردن هداياي تبليغاتي شما به مشتريان هدیه های كاربردي را هديه مي دهيد كه ميتوانند با حفظ و نگهداري و استفاده مستمر از آنها كالاها ، خدمات و نام و نشان شما را برای هميشه به ياد داشته باشند.
ما ميدانيم كه همه ی مشتريان آگهي هاي چاپي و نامه هاي تبليغاتي شركت ها را در نزد خود نگه نميدارند،اما ارائه يك جاكليدي كوچك كه اطلاعات تماس شما برروي ان درج شده باشد ميتواند در تمام طول سال شما را در نزديك ترين حالت ممكن به مشتريانتان نگه دارد.
گروه تبلیغاتی شطرنج با علم به اين مهم و با هدف ارائه سبكي نوين و عرضه برترين و موثرترين هداياي تبليغاتي در خدمت كليه شركت ها،سازمان ها و مراكز دولتي ميباشد كه به دنبال استفاده از جديدترين محصولات تبليغاتي،جهت عرضه خدمات و كالاهاي خود ميباشند.


منبع : هدایای تبلیغاتی
 
بالا پایین