Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

به زودی دور جدید تحقیقات گوگل با استفاده از یک ون آغاز خواهد شد‎

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات
Konu Başlığı به زودی دور جدید تحقیقات گوگل با استفاده از یک ون آغاز خواهد شد‎
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

شرکت گوگل جهت آگاه کردن مردم از این که چگونه از محصولاتش استفاده می نمایند، یک سرویسِ موقت که خیلی هم جالب است را راه اندازی نموده. به این صورت که یک دستگاه خودروی وَن را در اختیار تعدادی از محققان تحت استخدام خود قرار داده تا بتوانند به شهرهای مختلف آمریکا سفر کنند و راه و روش استفاده کردن مردم از محصولاتش را از نزدیک تحلیل و بررسی نمایند.
بر اساس گزارشات آسوشیتدپرس، ونِ اهالی مانتین ویو از اواخر اسفند تا اوایل اردیبهشت در چند تا از شهرهای این کشور پهناور توقف خواهد داشت و درخواستی که این محققان از مردم خواهند داشت این است که به داخل ماشین بیایند و از انواع سرویس ها و محصولات گوگل استفاده نمایند.
شرکت گوگل نیز همچنان بر این امید دارد تا با تحلیل کردن رفتاری کاربرانِ خارج از محدوده ی دره سیلیکون بتواند نیازهای کاربران را بر آورده سازد و نگاه درست تری داشته و به وسیله ی آن سرویس های کاربردی تری را ارائه دهد.
در همین حین، مدیر بخش تحقیق و گوگل مپس شرکت مورد بحث یعنی «لائورا گرنکا» نیز اظهار دارد: ما از محدوده خود خارج می شویم تا با نیازها و عقاید بیشتری آشنا شویم تا بتوانیم محتواهای بهتر و متناسب تری تولید نمائیم.
از جمله شهرهایی که ماشین نام برده شده در آنها توقف خواهد داشت شامل چاپل هیل، نیویورک، آتلانتا، کلمسن، سالت لیک سیتی، بولدر، رنو و سوث لیک تاهوئه خواهند بود. مکان ها و موقعیت های موردنظر برای انجام دادن آزمایش ها نیز در دور و اطراف دانشگاه ها، پارک ها ،کالج ها و کتابخانه ها اعلام شده و مبنا بر این است در طول دوره یاد شده مجموعا 500 نفر موردِ این آزمایش تحقیقاتی قرار بگیرند.
بر اساس برگزار کننده های این تحقیق، هر یک از افراد در طول تایم یک تا 1.5 ساعت مورد آزمایش قرار خواهند گرفت و سپس بعد از آن با دادن یک کارت هدیه از آنها قدردانی و تشکر خواهد شد.
ممکن است شما هم موافق باشید که انتخاب کردن این روش برای مطالعه و تحقیق چندان هم عجیب و شگفت انگیز به نظر نمی رسد اما مردم این انتظار را ندارند که شرکت بزرگی مثل گوگل چنین روندی را برای بررسی و تحقیقات خود در نظر گرفته باشد.
در آخر نیز یاد آور می شویم که تا کنون مشخص نیست غول تکنولوژی ساکن مانتین ویو به نتیجه ی این آزمایش تا چه حد امیدوار است اما هم اکنون این ایده مطرح گشته و در مرحله اجرائی شدن قرار دارد و گوگل قصد دارد به این روش اوضاع فناوری در خارج از محدوده ای که در آن ساکن هستند را مورد بررسی قرار دهد.


منبع : طراحی سایت
 
بالا پایین