Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تصاویر/ در زندان گوانتانامو چه می گذرد؟

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس حیوانات
Konu Başlığı تصاویر\/ در زندان گوانتانامو چه می گذرد؟
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

دو روز قبل پنتاگون به کنگره آمریکا اطلاع داد که قصد دارد تعداد زندانیان بیشتری را از زندان گوانتانامو به خاک آمریکا منتقل کند این امر باعث کاهش بیشتر زندانیان که اکنون 91 نفر عنوان می شود، خواهد شد.
فرادید| دو روز قبل پنتاگون به کنگره آمریکا اطلاع داد که قصد دارد تعداد زندانیان بیشتری را از زندان گوانتانامو به خاک آمریکا منتقل کند این امر باعث کاهش بیشتر زندانیان که اکنون 91 نفر عنوان می شود، خواهد شد.


به گزارش فرادید، بر اساس اعلام پنتاگون این نهاد موظف است که ظرف مدت 30 روز به کنگره نشان دهد که استانداردهای امنیتی برای آزادی این زندانیان تأمین شده است.


پس از آنکه در سال های اخیر انتشار تصاویر و خبرها مبنی بر استفاده از روش‌های ضدانسانی و شکنجه در این زندان طی سال‌های گذشته انتقادات زیادی را متوجه واشنگتن کرد «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا از همان 8 سال پیش وعده داد این زندان را تعطیل خواهد کرد اما مخالفت‌های شدید کنگره، مانع از اجرایی شدن طرح وی شد. جدیدترین پیشنهاد وی برای تعطیلی زندان گوانتانامو در ماه فوریه به کنگره ارائه شد که مورد مخالفت شدید جمهوری‌خواهان قرار گرفت.


طرح انتقال دور بعدی زندانیان گوانتانامو اولین بار اواخر هفته گذشته توسط روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» گزارش شد. تلاش اصلی دولت اوباما برای تعطیلی زندان مذکور در اصل به شکل انتقال زندانیان کم خطر به کشورهایی بوده است که بتوانند شرایط امنیتی را تأمین کنند و باقی زندانیان نیز به زندانهای مختلف در خاک آمریکا منتقل شوند.


در همین حال هفته گذشته و در جریان سفر اوباما به کوبا، "لوکاس جکسون" عکاس رویترز نیز به پایگاه نظامی امریکا در خلیج گوانتانامو رفت و در آنجا مجوز عکاسی از کمپ "VI "گوانتانامو را به دست آورد. عکس های جکسون نشان می دهد که ظاهرا او نتوانسته از خود زندانیان عکس بگیرد. اما داروخانه، کتابخانه، فاضای داخلی سلول ها و سالن ها جاهایی است که او موفق به عکاسی از آنها شده است.


 
بالا پایین