Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شکست تجاری اپل در اثرتولید آیفونse

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات
Konu Başlığı شکست تجاری اپل در اثرتولید آیفونse
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

هنگامی که شرکت اپل، دستگاه آیفون جدیدی رونمایی می کند، از همان اول کار با فروش زیادی رو به رو می شود. مثال واضح و روشن این قضیه به آیفون های 6 و 6s، و اما برادران بزرگتر آنها باز می گردد. در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، هر دو مدل 6 ، s6 موفق شده بودند آماری بالاتر از فروش ده میلیون دستگاه را در اولین آخر هفته به ثبت برسانند.

این موضوع به گونه ای است که آیفون SE، شروع خوبی نداشته است و می توانیم بگوییم که در بالاترین حد از محبوبیت، تا حدودی بی هوادار باقی مانده.در روز دوشنبه موسسه تحقیقاتی «Localytics» با یاد آوری این موضوع بیان کرد که این نسخه از تلفن هوشمند یاد شده، فقط یک دهم درصد از فروش آیفون ها را به خود اختصاص داده است.

در مقایسه ، بعد از گذشتن اولین آخر هفته و فروش آیفون ۶، این محصول توانست تا به رقم دو درصد دست پیدا کند. برای آیفون 5s هم این درصد معادل ۹ دهم درصد بود. می توان گفت اولین تلفن هوشمندی که از سوی اپل توسعه یافت و باعث شکل گرفتن صف در جلوی فروشگاه های فیزیکی این شرکت نشد آیفون SE بود.

کم هزینه ترین نسخه از تلفن همراه جدید اپل، معادل ۴۰۰ دلار می باشد که چیپست A9 را در کنار نمایشگری ۴ اینچ در اختیار کاربران قرار می دهد. مشخص است که این محصول نمی تواند کاربرانی که به آیفون مجهز به نمایشگر ۴.۷ و ۵.۵ عادت کرده اند را راضی به خرید کند و بالاترین هدف اش، کاربرانی هستند که همواره از آیفون ۵ استفاده می کنند.

منبع : طراحی سایت
 
بالا پایین