Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دکوراسیون داخلی دفتر کار شما چگونه است ؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı دکوراسیون داخلی دفتر کار شما چگونه است ؟
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

دکوراسیون دفتر و یا اداره ی خود را به مجموعه دکور ایرانی واگذار کنید.اگر که خواهان دفتر کاری لوکس و منحصر به فرد هستید باید نکاتی هر چند کوچک را در زمان انجام دکوراسیون آن رعایت نمایید.محیط کاری و اداری امکان دارد دارای کارمندهای زیادی با وظایف مختلف و متفاوتی باشد.پس حداقل چیزی که نیاز است آن است که برای هر کدام از افراد فضایی خصوصی و یا نیمه خصوصی در نظر گرفته شود تا در بالاترین آرامش بتوانند به کارهای خود برسند.برای اینکه کارمندان در کار یکدیگر مزاحمت ایجاد نکنند و در کارها خلل ایجاد نشود باید برای دکوراسیون داخلی دفتر کار شما حریم های مختلف را در نظر گرفت.
در واقع بهرتین و مهم ترین حالت این است که با ایجاد کردن پارتیشن های با ارتفاع کم به تفکیک فضا بپردازیم و از مبلمانی مخصوص در جهت چیدمان دفتر کاری خود استفاده کنیم. واما در مورد رنگ هایی به کار گرفته می شود در مقالاتی که در قبل اشاره شد که باید برای بالا رفتن انرژی کارمندان و بالا رفتن روحیه کاری انها از رنگ هایی با انرژی بالا باید استفاده شود. رنگ هایی شاد که جهت شادابی و بالا رفتن روحیه می شود.در مورد نور محیط نیز بسیار تاکید داریم که از فضاهایی استفاده کنید که دارای نور طبیعی کافی باشند. وقتی که نور کافی باشد باعث می شود تا چشمان کارمندان در هنگامی که کار انجام می دهید زود خسته نشود و ساعت های طولانی تری به کار بپردازند.
همچنین قادر خواهید بود با یک دکور ساده و رنگی متفاوت محیطی را به طور جداگانه از بقیه فضاها ایجاد کرده که برای استراحت کارکنان باشد.باید نحوه دکوراسیون داخلی دفتر کار شما به گونه ای باشد که اگر فردی به تازگی به این محیط وارد شد دقیقا حالت اداری بودن و رسمی بودن ان به طرف القا شود.در این میان نوع مبلمان و چیدمان ان می تواند در رسیدن به این حس بسیار تاثیر گذار باشد.به صورتی که اگر می خواهید این حس خیلی خوب القا شود نباید از رنگ های خیلی لطیف و روشن استفاده نمایید. رنگ هایی مانند صورتی و آبی آسمانی و نارنجی روشن و یا سبز مغز پسته ای جز رنگ های روشن هستند.برای بهتر القا شدن این حس می توانید از رنگ های خنثی استفاده نمایید.


منبع : مبلمان اداری
 
بالا پایین