Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

باورهای غلط تکنولوژی که باید فراموش شان کنیم

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات
Konu Başlığı باورهای غلط تکنولوژی که باید فراموش شان کنیم
نویسنده موضوع idetejaratshayeste
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan idetejaratshayeste

idetejaratshayeste

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 16, 2016
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

کامپیوتر های مک ویروس نمی گیرند!.
البته که اینطور نیست، کامپیوتر های اپل نیز مستعد دریافت نرم افزار های مخرب هستند. یکی از افتخارات اپل این بود که در مقایسه با کامپیوتر های شخصی، در مقابل ویروس ها آسب پذیر نیست. اما بعد از حمله ی ویروس های تروجان به کامپیوتر های مک در سال ۲۰۱۲، این شعار از صفحه ی تبلیغاتی اپل حذف شد.



در شارژ ماندن گوشی موبایل، باطری را از بین می برد..
احتمالا شما هم مانند سایر افراد گوشی خود را در طول شب و زمانیکه باطری آن کاملا شارژ شده، متصل به برق می گذارید. برخی معتقدند که این کار عمر باطری را کاهش می دهد، اما درواقع هنوز ثابت نشده که این کار موجب تخریب باطری موبایل می شود. گوشی های هوشمند جدید مجهز به باطری های لیتیوم یون هستند، این بدان معنی است که در صورت دریافت انرژی کامل، از شارژ شدن خودداری می کنند.


دوربین هایی با مگاپیکسل بیشتر، بهتر هستند..
دوربین های ۱۲ مگاپیکسلی با ۸ مگاپیکسلی تفاوت چندانی ندارند. کیفیت یک تصویر به میزان نوری که سنسور های دوربین دریافت می کنند، بستگی دارد. ممکن است که سنسور های بزرگ تر با پیکسل های بزرگ تر همراه شوند، و بسته به میزان بزرگی پیکسل ها، نور بیشتری نیز جذب می شود. بدین ترتیب، اندازه ی پیکسل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است نه تعداد پیکسل های آن؛ مگا پیکسل در واقع مخفف کلمه ی میلیون پیکسل است. متیو پانزارینو که یک عکاس حرفه ای است در توضیح مگا پیکسل می گوید: "فکر کنید که یک لوله ی کوچک را در مقابل یک باران طوفانی در اختیار دارید و باید آب جمع کنید. هر اندازه که لوله ی شما بزرگتر باشد، در مدت زمان کوتاه تری می توانید آب بیشتری را جمع کنید.” لوله در اینجا معرف پیکسل است. بنابراین، در اختیار داشتن چندین سطل برای جمع آوری آب بهتر از لوله خواهد بود.
http://www.ii3.ir
 
بالا پایین