Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بک لینک دائمی و سئو سایت

  • نویسنده موضوع mcseo
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı بک لینک دائمی و سئو سایت
نویسنده موضوع mcseo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mcseo

mcseo

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 16, 2016
ارسالی‌ها
34
پسندها
6
امتیازها
0
وب سایت
mcseo.ir

اعتبار :

یکی از ضروریات در انجام پروسه سئو سایت تهیه بک لینک می باشد اما اگر این بک لینک به صورت دائمی تهیه نگردد و پس از مدتی برداشته شود در نتیجه امر افت در رنکینگ را مشاهده می نماییم. اما چگونه می توان بک لینک دائمی برای سایت خود تهیه نمود تا روند سئو سایت و بهینه سازی سایت را با مشکل روبه رو نماید.


بک لینک دائمی در سئو

بک لینک دائمی از ضروریات در انجام پروسه سئو سایت می باشد. در زیر روش هایی که برای تهیه بک لینک دائمی وجود دارد را بیان می کنیم.بک لینک در انتشار خبر در دیگر سایت هابک لینک در شبکه های اجتماعیبک لینک در فروم هابک لینک به صورت کامنت در دیگر سایت ها


بک لینک دائمی در انتشار خبر

می توانید در دیگر سایت ها مطلبی را منتشر نمایید و در آن لینک سایت خود را به واسط کلمه کلیدی خود درج نمایید. هر چه در سایت معتبرتر باشد می تواند اعتبار بیشتری را به سایت شما بخشد و اثر بیشتری در روند سئو سایت شما داشته باشد و نیز اینکه هرچه تعداد خبرها بیشتر باشد پس اثر بیشتری را نیز خواهد داشت.
social-media-seo-logos-mcseo

بک لینک دائمی در شبکه های اجتماعی

می توانید برای سایت خود در شبکه های اجتماعی مختلف مانند لینکداین ، گوگل پلاس ، فیس بوک ، توییتر اکانت ایجاد نمایید و در آن محتوای خود را همراه با لینک منتشر نمایید. علاوه بر اثرگذاری در روند سئو می تواند موجب جذب ترافیک شود و فرصت مارکتینگ شما را تقویت نماید.


بک لینک دائمی در فروم

فروم ها که به صورت عمومی و یا تخصصی کار می کنند فضایی را برای شما به منظور درج خبر و محتوای موجود در سایت شما فراهم می کنند. محتوای خود را در فروم ها منتشر نمایید و نیز لینک سایت خود را در آن قرار دهید.


بک لینک دائمی با درج کامنت

پست های مهمان و یا همان نظر گذاشتن در مطالب دیگر سایت ها می تواند به واسط درج نام و آدرس سایت شما باشد. هرچه لینک سایت شما در دیگر سایت ها بیشتر باشد در واقع سایت های دیگری در خصوص شما صحبت می کنند پس می تواند اعتبار بیشتری را به شما بخشد. منبع: بک لینک دائمی و سئو سایت
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین