Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مشخصات فنی درب ضد سرقت چینی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı مشخصات فنی درب ضد سرقت چینی
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan antitheftdoor

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

یکی از تفکرات غلطی که در مورد خریداران درب ضد سرقت وجود دارد آن است که هر چه قدر تعداد زبانه های درب بیشتر باشد به همان اندازه درب نیز ایمن تر خواهد شد. در واقع این باور در واقعیت باوری نادرست است. اگرچه در بازار دربهای ضد سرقتی وجود دارند که با داشتن تعداد زبانه های قفل کمتر می باشد اما از امنیت بالاتری برخوردار هستند.
دربهای ضد سرقت چینی که با ابعاد استاندارد ۱۰۵*۲۰۵ و ۱۰۵*۲۱۰ با بازشوی مفید ۹۰ تا ۹۲ سانتیمتر موجود می باشند که در دو مدل استیل و MDF در بازار ایران وجود دارند. البته مدلهای ۱٫۵ لنگه با ابعاد استاندارد ۱۲۰*۲۱۰ در بازار موجود می باشند. همچنین آنکه ضخامت ورق رویه درب های ضد سرقت چینی در بازه ی ۰٫۴ تا ۰٫۸ میلیمتر می باشد. کم بودن ضخامت ورق رویه درب موجب می شود که با کمترین ضربه فرورفتگی هایی در قسمت سطح درب ایجاد می شود و به این شکل که سطح درب به شکل مواج خواهد بود که البته تاثیراتی که دارد یکی موج شبکه بندی فلزی و مواد پرکننده داخلی درب ضد سرقت نیز خواهد بود. همان گونه که در همه ی دربهای ضد سرقت چینی در قسمت نصب دستگیره و قفل ها با دو لایه شدن ورق رویه مستحکم شده است ولی اگر که ضخامت رویه پایین باشد خم کردن لنگه به وسیله اهرم ممکن خواهد بود و این نکته در مورد مسائل ایمنی درب ضد سرقت بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
بدلیل وجود ورق رویه دولایه در دربهای ضد سرقت در دور و اطراف قفل، بعضی از فروشندگان درب ضد سرقت این دو لایه بودن را به تمامی قسمتهای رویه درب متاسفانه تعمیم می دهد.اما اگر ورق چارچوب دارای قطر کمی باشد و تناسبی با وزن لنگه درب نداشته باشد ، افتاده شدن لنگه درب ضد سرقت را موجب می شود که درب به راحتی و روانی بسته و باز نشده و اینکه در اصطلاح نمی توان آن را ریگلاژ کرد. از نظر تعداد لولا همه ی دربهای ضد سرقت چینی موجود در بازار دارای ۴ عدد لولا می باشند که به طورمخفی می باشند که همین مورد به زیبا کردن درب ضد سرقت کمک زیادی می کند و هم از نظر امنیتی احتمال اهرم کردن درب از سمت لولا را غیر ممکن میسازد.
در پایان توجه به موارد زیر برای خرید دربهای ضد سرقت چینی می تواند تاثیر مهمی در خرید شما داشته باشد:
۱-تعداد زبانه های درب ضد سرقت
۲-توجه داشتن به وزن درب ضد سرقت که هرچقدر سنگین تر باشد از نظر کیفیت مناسب تر می باشد
۳-توجه به ضخامت ورق فولادی کار شده در ساختمان درب ضد سرقت


منبع : درب ضد سرقت
 
بالا پایین