Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

راهنمایی جامع برای اشتراک گذاری محتوا طراحی سایت در ۲۰۱۶

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طراحی سایت
Konu Başlığı راهنمایی جامع برای اشتراک گذاری محتوا طراحی سایت در ۲۰۱۶
نویسنده موضوع zoomtech
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sabtviona

zoomtech

کـاربـر جـدیـد
تاریخ ثبت‌نام
May 4, 2015
ارسالی‌ها
2
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

یکی از محبوب ترین کاربردهای طراحی سایت در دهه گذشته که توسط سرمایه گذاری های هنگفت میسر شده ایجاد شبکه های اجتماعی تحت وب است , بطوریکه کاربران زمان زیادی از وقت خود را در آن‌جا صرف می‌کنند.
بدون شک تمامی کاربران پس از قرار دادن محتوا و همچنین فایل‌های رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ، انتظار آمدن likeها ، به اشتراک گذاری و در نتیجه بازدید بیشتر و فالوئرها یا توئیت‌های بیشتر را می‌کشند , اما این اتفاقی نیست که برای تمامی پست های منتشر شده رخ بده و گاهیص یک مطلب اشتراک گذاری شده هرگز هیچ کدام از این موارد را به خود نخواهد دید.
[h=2]موفقیت در جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی[/h] حال با چه ترفندهایی می‌توان تولید محتوایی داشت که مخاطبانتان را به نحوی به اشتراک گذاری آن مجبور کنید؟ چون کاربران مطالب ناب را از دست نداده و همواره برای اشتراک گذاری مطالب دسته اول و داغ با دوستان خود بی طاقتند!
همچنین چگونه و در چه زمانی باید آن را برای حصول بهترین نتیجه , در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
پنج استراتژی کاربردی در راستای تولید محتوایی کاربر پسند که همگان را به تحسین وامی‌دارد وجود دارد. با به کارگیری این استراتژی ها برای فیسبوک ، توییتر ، اینستاگرام ، پینترست و یوتیوب شما می توانید محتوایی عالی با حداکثر به اشتراک گذاری ایجاد کنید.
[h=3]برای طراحی های خود زمان صرف کنید[/h] عدد ده رقمی ۴۵۶۸۴۱۵۸۷ را در نظر بگیرید.خواندن آن ساده است؟به‌طور حتما شما به فاکتور اصلی این عبارت یعنی ۹ رقمی بودن آن نیز توجه نکرده اید.
کارربران همواره از تمامی عبارات تفصیلی که قرار داده‌اید چشم‌پوشی می‌کنند و کلمات وجملات خاصی را انتخاب می کنند تا بتوانند صفحه را به طور اجمالی بررسی کنند.
پس در عوض استفاده از این روش , بهتر است تا از تصاویر چشم‌نواز استفاده کرده و محتوای خود را به روشی جذاب و کاربرپسند سازماندهی کنید.
برای دستیابی به این هدف:

  • از عناوین بزرگ و توپر و متمرکز استفاده کنید . به‌عبارت دیگر آن‌ها را ساده ولی با ایده های قدرتمند قرار دهید
  • برای حفظ اشتیاق کاربر در طول خواندن متن , هر چند پاراگراف ، از یک زیر عنوان استفاده کنید .
  • محتوا از مهمترین‌ها و اصلی‌ترین قسمت‌ها شروع کرده و در ادامه به شرح مطالب فرعی بپردازید و ساختار هرمی را رعایت کنید.
[h=3]بروز باشید و مطالب را به موقع منتشر کنید[/h] از اخبار مهمی که در زمان خود توجه بسیاری از افراد را به سوی جلب کرده اند آگاه باشید , چون پرش روی شرایط و اخبار روز از جمله ترفندهای محبوب جذب مخاطب است.این کار بسیار ساده است و اگر به اطراف خود توجه داشته باشید، می توانید از موقعیت های مختلف، به عنوان یک فرصت خوب برای نگه داشتن بازدیدکنندگان استفاده کنید .
از اتفاقات خنده‌دار اخیر پیش‌آمده در سینما گرفته تا ظهور یک تکنولوژی جدید در دنیای خودرو می‌تواند همیشه یک پست آماده برای به اشتراک گذاری سریع برای شما محسوب شود.
[h=3]جذابیت‌های احساسی را به‌وفور استفاده کنید[/h] تحقیقات روانشناسان نشان داده که احساسات یک عامل مهم در تصمیم گیری در تمامی سطوح به‌شمار می‌رود.کاربران معمولا محتوایی را که با خواندن آن حسی خاص و متفاوت تجربه کنند را با سایر دوستان خود به اشتراک می گذارند. اگر محتوا هیچ تاثیری در آنها نداشته باشد ، هرگز زحمت این کار را به خودشان نمی دهند .پس حتما حین نوشتن مطلب در پی پاسخگویی به سوالات زیر باشید:
آیا مطلب منتشر شده حسی متفاوت را در خواننده ایجاد می‌کند و یا عاری از هرگونه عاطفه و احساسص است؟
اگر خودتان یک‌بار دیگر این مطلب را بخوانید , شما را به خندیدن وادار خواهد کرد؟ آیا اشک شما را درخواهد آورد؟
[h=3]داستانی شگفت‌انگیز را بازگو کنید[/h] ” پس از خوراک ، مسکن و همراه ، داستان چیزی است که اغلبِ ما انسان ها در جهان به آن نیاز داریم ”
شاید ذکر این جمله از فیلیپ پولمن , نویسنده انگلیسی , بتواند اهمیت قضیه را برای شما روشن کند.
در نظر داشته باشید تمامی قصه های با یکدیگر یکسان نیستند و این وظیفه شماست که داستانی را بگویید که اتصال شما را با خوانندگان برقرار سازد.اگرچه برترین داستان ها شامل تعلیق ، احساسات ، عکس و استعاره هستند , با این وجود داستان شما باید فراتر از این ویژگی ها برود.
داسنان شما باید چیزی در دل خود داشته باشید تا بتواند کاربر را با خود درگیر سازد وگرنه مانند مثال عددی بالا بسیار سرسری از روی آن عبور خواهد کرد.
[h=3]مثبت ماندن را فراموش نکنید[/h] طبق بررسی های صورت گرفته مقالاتی که انتقال ترس , خنده یا احساس شادی را به همراه داشته اند , رکورد بیشترین میزان اشتراک گذاری را در ۲۰۱۵ به خود اختصاص داده اند.
گفتنی است در این تحقیق کمترین میزان اشتراک گذاری متعلق به احساس خشم و غم بوده است.همانطور که مورد انتظار است ، مردم چیزهایی که باعث افسردگیشان می شود را به اشتراک نمی گذارند.
دیدی مثبت را به مطالب خود القا کنید و یا حداقل سعی کنید ویژگی الهام بخشی را در آن رعایت کنید.
 

sabtviona

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 30, 2016
ارسالی‌ها
44
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

آفرین.
نکات خیلی خوبی بود. مخصوصا این که مخاطبان محتواهای امروز، به خاطر بی حوصلگی و فرصت کم، به یک نوشته فرصت کمی برای خوانده شدن می دهند و یک نوشته باید خیلی سریع خود را به مخاطب عرضه کند.
 
بالا پایین