novinmarketing
کـاربــر حـرفــه ای
- تاریخ ثبتنام
- Feb 15, 2016
- ارسالیها
- 452
- پسندها
- 34
- امتیازها
- 0
اعتبار :
[FONT=by !important]زمانی بود که هرگاه نام هدیه تبلیغاتی به گوش می رسید متعاقباً تصویر خودکار و لیوان تبلیغاتی در ذهن شکل می گرفت. در آن زمان خبری از فلش مموری و پاوربانک و صدها هدیه الکترونیک امروزی نبود. ولی حالا این سوال پیش می آید که با وجود پیشرفت تکنولوژی و آمدن صدها مدل وسیله جذاب به سبد تبلیغات، آیا هنوز هم این وسیله نوشتاری کوچک می تواند جایگاه خود را حفظ کند؟[/FONT]
[FONT=by !important]ابتدا اجازه دهید مسأله را از دیدگاهی متفاوت بررسی کنیم و چند سوال کلیدی را ازخودمان بپرسیم :[/FONT]
[FONT=by !important]1. هدف از اهدای هدایای تبلیغاتی چیست؟[/FONT]
[FONT=by !important]2. مخاطبین شما چه کسانی هستند؟[/FONT]
[FONT=by !important]3. برای هدیه دادن بین کمیت و کیفیت کدام را انتخاب می کنید؟[/FONT]
[FONT=by !important]مسلماً مسأله ای که در این بین حائز اهمیت است انتخاب بازار هدف می باشد؛ اینکه آیا مشتریان و مدیران خاص خود را هدف قرار داده اید و یا عموم مردم![/FONT]
[FONT=by !important]از آنجایی که خودکار بازه قیمتی وسیعی را به خود اختصاص می دهد، می تواند تمام دسته های مخاطبان را مورد هدف قرار داده و پیام تبلیغاتی مورد نظر را نشر دهد. یعنی شما می توانید تعداد زیادی خودکار ارزان قیمت بین عوام پخش کنید و تعداد محدودی از مدل های لوکس را به مدیران و مشتریان خاص خود هدیه دهید. پخش تعداد زیاد این محصول تبلیغاتی بین جامعه آماری وسیع اگرچه ممکن است یک هدف متمرکز نباشد ولی شناساندن و گردش نشان تجاری بین تعداد زیادی مخاطب بی ثمر نخواهد بود.[/FONT]
[FONT=by !important]این را در نظر داشته باشید که فرقی نمی کند انتخابتان کالای ارزان است و یا لوکس ، مهم این است که محصول شما خاص و با کیفیت باشد تا نام و نشان تجاریتان را به درستی منتقل کند. محصول بی کیفیت اگر در دستان مشتریان قرار گیرد عوایدی جز سوء تبلیغ نخواهد داشت و اعتبارتان را خدشه دار خواهد کرد.[/FONT]
[FONT=by !important]کاواترسیم با ارائه محصولات خاص و با کیفیت در به ثمر رساندن این هدف در کنارتان خواهد بود.[/FONT]
[FONT=by !important]با جمع بندی تمام مسائل به این نتیجه می رسیم که خودکار تبلیغاتی همچنان می تواند هدیه مناسبی تلقی شود اگر :[/FONT]
[FONT=by !important]1. بازار هدف به درستی انتخاب شود[/FONT]
[FONT=by !important]2. محصول صرف نظر از قیمت، خاص و با کیفیت باشد[/FONT]
[FONT=by !important]ابتدا اجازه دهید مسأله را از دیدگاهی متفاوت بررسی کنیم و چند سوال کلیدی را ازخودمان بپرسیم :[/FONT]
[FONT=by !important]1. هدف از اهدای هدایای تبلیغاتی چیست؟[/FONT]
[FONT=by !important]2. مخاطبین شما چه کسانی هستند؟[/FONT]
[FONT=by !important]3. برای هدیه دادن بین کمیت و کیفیت کدام را انتخاب می کنید؟[/FONT]
[FONT=by !important]مسلماً مسأله ای که در این بین حائز اهمیت است انتخاب بازار هدف می باشد؛ اینکه آیا مشتریان و مدیران خاص خود را هدف قرار داده اید و یا عموم مردم![/FONT]
[FONT=by !important]از آنجایی که خودکار بازه قیمتی وسیعی را به خود اختصاص می دهد، می تواند تمام دسته های مخاطبان را مورد هدف قرار داده و پیام تبلیغاتی مورد نظر را نشر دهد. یعنی شما می توانید تعداد زیادی خودکار ارزان قیمت بین عوام پخش کنید و تعداد محدودی از مدل های لوکس را به مدیران و مشتریان خاص خود هدیه دهید. پخش تعداد زیاد این محصول تبلیغاتی بین جامعه آماری وسیع اگرچه ممکن است یک هدف متمرکز نباشد ولی شناساندن و گردش نشان تجاری بین تعداد زیادی مخاطب بی ثمر نخواهد بود.[/FONT]
[FONT=by !important]این را در نظر داشته باشید که فرقی نمی کند انتخابتان کالای ارزان است و یا لوکس ، مهم این است که محصول شما خاص و با کیفیت باشد تا نام و نشان تجاریتان را به درستی منتقل کند. محصول بی کیفیت اگر در دستان مشتریان قرار گیرد عوایدی جز سوء تبلیغ نخواهد داشت و اعتبارتان را خدشه دار خواهد کرد.[/FONT]
[FONT=by !important]کاواترسیم با ارائه محصولات خاص و با کیفیت در به ثمر رساندن این هدف در کنارتان خواهد بود.[/FONT]
[FONT=by !important]با جمع بندی تمام مسائل به این نتیجه می رسیم که خودکار تبلیغاتی همچنان می تواند هدیه مناسبی تلقی شود اگر :[/FONT]
[FONT=by !important]1. بازار هدف به درستی انتخاب شود[/FONT]
[FONT=by !important]2. محصول صرف نظر از قیمت، خاص و با کیفیت باشد[/FONT]