Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چه نوع آرايشي به شما مي آيد؟

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش پزشکی و سلامت
Konu Başlığı چه نوع آرايشي به شما مي آيد؟
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=1]چه نوع آرايشي به شما مي آيد؟ [/h] راه هاي بسياري وجود دارد که شما ظاهر خود را بهتر کرده و زيباتر به نظر برسيد.
شمامي توانيد يک لباس کفش هاي جديد يا نو بپوشيد ، بيني خود را عمل کنيد ياوزن اضافي خود را کم کنيد ، کمبود وزن خود را جبران کرده و وزن اضافهکنيد. اما تمام اين روش ها احتياج به زمان و پول دارند. شما مي خواهيدهمين حالا زيباتر شويد و بدون پول هم به هدف خود برسيد. خوب البته اينمساله ممکن است کمي غير واقعي باشد اما به هر حال راهي وجود دارد که ظاهرشما در عرض چند دقيقه و با مبلغ تقريبا کمي بهتر شود.

آرايشي را که به شما بيشتر مي آيد و شما را زيباتر مي کند در پيشبگيريد. ما به شما نشان خواهيم داد که چه چيزي را بخريد ، چطور از آناستفاده کنيد و حتي پس از تمام شدن روز چطور آنها را پاک
کنيد. ما دراينجا چند نکته مهم و مفيد آرايشي را متذکر مي شويم . اما قبل از اينکهکارمان را شروع کنيم بهتر است اين مسئله را خاطر نشان کنيم که از نکاتي کهدر اينجا مي آموزيد به عنوان وسيله اي براي آرايش کردن استفاده کنيد نهگذاشتن ماسکي بر روي صورت خود.
چه نوع آرايشي به شما مي آيد؟بخشي از تفريح آرايش کردن مخلوط و آراستن رنگ ها و سايه هاي مختلف برايصورت هاي متفاوت مي باشد . ولي اين مسئله اهميت دارد که وقتي شما رنگي راانتخاب مي کنيد اين رنگ بايد به نوع پوست و رنگ پوست شما و همچنين رنگچشمان شما بيايد. اگر شما پوستي تيره داريد رنگ سرخ را با پوست خود ترکيبنکنيد و اگر پوستي رنگ پريده و زرد داريد سايه هاي تيره هيچ جذابيتي برايشما ايجاد نخواهند کرد. پس واقعگرا باشيد و قبول کنيد که بعضي از رنگ هادر بسته بندي هاي خود زيباتر هستند تا اينکه بر روي صورت شما باشند.
 
بالا پایین