Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

8 روش برای بهبود وضعیت بازاریابی محتوای وب سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı 8 روش برای بهبود وضعیت بازاریابی محتوای وب سایت
نویسنده موضوع portal
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan portal

portal

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Mar 5, 2016
ارسالی‌ها
25
پسندها
23
امتیازها
0

اعتبار :

8 روش برای بهبود وضعیت بازاریابی محتوای وب سایت


بازاریابی محتوا نکته بسیار مهم و کاربردی در دیجیتال مارکتینگ امروزی است، اما هنگامی که کمبود منابع (مالی و انسانی)، تجهیزات یا زمان دارید امر بازاریابی محتوا می تواند بسیار سخت باشد.

خوشبختانه بازاریابی محتوا در طراحی سایت، کاری است که هر فردی می تواند به راحتی آن را انجام دهد. شما تنها نیاز دارید که استراتژی را بر اساس شرایط فعلی خود تنظیم کنید. اگر به بازاریابی محتوا علاقمندید، اما کمبود منابع و کمبود زمان مانع از عملی سازی آن می شود، در این مقاله از پرتال 8 توصیه وجود دارد که می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

به جای تولید محتوا، بر روی گردآوری محتوا برای طراحی سایت تمرکز کنید
شاید شما در حالت فعلی نیز در حال گردآوری محتوا برای سایت خود باشید. اگر در حال اشتراک گذاری محتوا از منبع دیگری در Facebook هستید و یا تویتی را به مقاله خود لینک گذاری می کنید، شما در حال جمع آوری محتوا هستید. در هر صورت، شما به راحتی نمی توانید هر محتوایی را منتشر کنید و نام آن را بازاریابی محتوا بگذارید. شما باید هدف خود را نیز در این محتواها بگنجانید. شما باید به این محتواها، ارزش بیشتری بی افزاید. زمانی که اطلاعات و داده های را جمع آوری می کنید، خیلی مهم است تا به منبع آن اعتماد و اطمینان داشته باشید. در نهایت، هرگز محتوایی را در طراحی سایت خود بدون دریافت بازخورد و یا واکنشی از مخاطبین وب سایت تان، قرار ندهید. به یاد داشته باشید که هدف شما، ترغیب تعامل و مشارکت کاربران در طراحی سایت می باشد.

سعی کنید برخی از کارهای بازاریابی محتوای طراحی سایت خود را به افراد دیگر بسپارید
یکی از چالش ها تاجران زمانی اتفاق می افتد که در بازاریابی محتوای خود منابع انسانی کافی با زمان و استعداد کافی ندارند و به این ترتیب نمی توانند محتوای طراحی سایت خود را فراگیر سازند. اگر با کمبود منابع مواجه هستید، بکارگیری اشخاص به صورت پاره وقت و یا تمام وقت برای تمرکز روی محتوای طراحی سایت تان امکان پذیر نیست. چیزی که امکان دارد این است که از افراد و گزینه های حرفه ای برای نوشتن محتوای طراحی سایت کمک بگیریم تا وظایفی را از قبیل پست های وبلاگ و مقاله ها و غیره را انجام دهند. در خیلی از شرایط، نویسندگان حرفه ای محتوای طراحی سایت می توانند تصاویری نیز در کنار این اطلاعات مهیا کنند، مانند اینفوگرافیک ها.

برای بهینه سازی محتوای خود از ابزارهای پیشنهادی گوگل استفاده کنید
اگر دست شما در بودجه و منابع مالی باز نیست تا محتوای اختصاصی طراحی سایت خود را تولید کنید، همان مقدار محتوایی که تولید می کنید نیز باید، بهینه باشد. هنگامی که بحث اصول بهینه سازی محتوای طراحی سایت می شود، گوگل می تواند نقش پررنگی برای کاربران داشته باشد. خوشبختانه، گوگل راهنمایی را برای افراد مبتدی به صورت رایگان مهیا می کند تا بتوانند از طریق محتوای طراحی وبسایت، سئو سایت و بهینه سازی سایت خود را ارتقاء دهند.

استفاده از ابزار Alltop جهت مشخص کردن جذابیت محتوای انتخابی
Alltop در جمع آوری موضوعات و تیترهای داغ وب سایت ها، بسیار عالی عمل می کند. این مورد دارای منبع عمده ای از موضوعات جذاب و بروز می باشد و یک رسانه محبوب و قابل اعتباری میان مردم و جوامع شده است. می توانید از Alltop استفاده کنید تا موضوعات جدیدی بیابید و از آخرین اخبار روز دنیا باخبر باشید مانند Fast Company، The New York Times، Wired و Entrepreneur و غیره. شما هم چنین می توانید از آخرین محتوا و موضوعات وب سایت هایی نظیر Lifehacker، Mashable، Techcrunch و غیره نیز بهره ببرید. شما می توانید از این طراحی سایت ها برای نوشتن محتوا و یا جمع آوری اطلاعات برای وب سایت تان نیز ایده بگیرید.

استفاده از Twitter با نرم افزار Tweetdeck
Tweetdeck یک برنامه برای مدیریت Twitter می باشد. شما می توانید از این برنامه برای نظارت بر اکانت های مختلف Twitter، جدول زمانیTweet ها و مدیریت کمپین های هشتگ و غیره استفاده کنید. توسط این برنامه شما نیاز دارید تنها در روز، یک یا دو بار Twitter را چک کنید و این مورد می تواند بسیار در وقت تان صرفه جویی کند.

تبلیغ و ترویج محتوای وب سایت
شما نباید در تمامی رسانه های و شبکه های اجتماعی، حضور آنلاین خود را اثبات کنید و محتواهای طراحی سایت خود را پست کنید. اگر با کمبود وقت و زمان مواجه هستید، می توانید توزیع محتوای طراحی سایت خود را در مکان هایی متمرکز کنید که مخاطبین مورد نظر وب سایت تان در آن جا بیشتر حضور دارند.

برای مثال، اگر مخاطبانی در نظر دارید که خانم و حدود 40 ساله باشند و به طراحی علاقه داشته باشند، باید Facebook، Pinterest و Wordpress که مکان های متناسبی برای توزیع محتوای وب سایت تان می باشد، فکر کنید و به این ترتیب گذراندن وقت تان در Instagram یا Tumblr بیهوده است. اگر می خواهید از وب سایت ها و رسانه های اجتماعی بهینه ای برای انتشار محتوای طراحی وبسایت خود استفاده کنید، به این موضوع بسیار توجه داشته باشید.

محتوای وب سایت شما باید متنوع باشد
اگر نمی توانید برای طراحی سایت خود تولید محتوا کنید، مطمئن شوید همان مطالب اندکی که در سایت خود منتشر کرده اید، متنوع و کاربرپسند است. همان طور که اشاره کردیم، شما می توانید از اینفوگرافیک، تصاویر، و حتی Gif ها استفاده کنید. شما هم چنین می توانید ویدئوهایی بر اساس محتوای وب سایت و صفحات رسانه اجتماعی تان و با الهام از وب سایت های دیگر نظیر Vimeo یا Youtube بسازید. اگر یک فیلم بردار حرفه ای نیستید، نگران نباشید. با اندکی تمرین، می توانید ویدئوهای کاربردی از گوشی همراه هوشمند خود بسازید. راه هایی نیز وجود دارد تا اسلایدشوها و موارد شبیه به این را به ویدئو تبدیل کنید.

اهمیت اجرای بازاریابی محتوا در طراحی سایت
زمانی که بازدیدکنندگان قصد دارند محتوای طراحی سایت شما را بخوانند و به اشتراک گذارند، مواردی وجود دارد که باید به آنها اهمیت دهید و آنها را به یاد داشته باشید.

در محتوای سایت خود از فهرست و بولت گذاری استفاده کنید. این کار توجه کاربران را جلب می کنند و روند مطالعه مطلب را برایشان آسان می کند.

خوانندگان به مثال، نقل قول و داستان ها علاقمندند
عناوین و تیترهایی که با عدد همراه هستند، کلیک بیشتری دریافت می کنند
استفاده از رنگ ها می تواند توجه کاربر را به محتوای وب سایت جلب کند
از فونت خوانا در طراحی سایت خود استفاده کنید
خوانندگان وب سایت از مسابقات، نظر سنجی ها و دیگر محتوای تعاملی استقبال می کنند
خوانندگان وب سایت دوست دارند که نظرات خود را ارائه دهند و تمایل دارند تا تجربه های خود را نیز به اشتراک بگذارند
اینفوگرافیک، اسلایدشو و دیگر عوامل گرافیکی، بهترین ابزارها برای جذب مخاطبین به طراحی وب سایت می باشد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین