Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تاثیر seo در تجارت الکترونیکی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı تاثیر seo در تجارت الکترونیکی
نویسنده موضوع mahtab1987
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mahtab1987

mahtab1987

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 11, 2016
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

[h=2]تاثیر SEO در تجارت الکترونیکی .طراحی و ایجاد وب سایت برای بیشتر شرکتها زیاد مشکل نیست .بیشتر شرکتها در این زمینه مشکل دارند که چگونه سایت خود را در اینترنت معرفی کنند که بهترین راه سئو سایت و بهینه سازی سایت استفاده از استراتژی های نظیر :[/h]بهبود ساختار سایت
استراتژی کلمات کلیدی
بهینه سازی کلمات کد
استراتژی URL
استراتژی نام دامنه ها و هاست
پردازش متون و…
که همه این استراتژی ها علم SEO رو شامل می شود. SEO در لغت می تواند بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تعریف شود که حروف S مخفف ( search) و E مخفف (Engine) و O مخفف (optimization) است. SEOیعنی تولید صفحات وبی که برای موتور های جستجو جالب و مورد قبول است . بهینه سازی صفحات وب این است که در نتایج یک موتور جستجو گر سایت دارای بیشترین امتیاز باشد. از آنجا که اکثر مردم به هنگام جستجو به خصوص در گوگل و یاهو ونیز بینگ فقط به صفحه اول جستجوگرنگاه می کنن به دلیل داشتن ترافیک بالا در موتورهای جستجوگر این مهم است که سایت شما در صفحه اول جستجوباشد. SEO در مورد روشهای فنی مانند عنوان , متا تگها,تگها و کلید واژه ها وعبارات کلیدی وکلا محتوای مطالبی که برای موتور جالب باشد مطالعه می کند.البته این را باید بدانیم که نتیجه جستجو در تمامی موتورهای جستجوگر یکی نیستند امکان داره در یکی از جستجوگرها رتبه شما در اول باشد ولی در یک موتور دیگر در رتبه سوم یا دردیگر رتبه ها قرار گیرد و این به این دلیل است که متاسفانه موتورهای جستجو گر از نرم افزارهای خزندگی(عنکبوت) به یک جور استفاده نمی کنند.
نرم افزار مدیریت انبار نرم افزار خدمات پس از فروش نرم افزار مالی و حسابداری راهبند درب شیشه ای درب اتوماتیک جک بازویی جک ریلی ساندویچ پانل ساندویچ پانل دیواری ورق استیل نقاشی ساختمان
[h=2]چرا اهمیت SEO در طراحی صفحات وب بالاست:[/h] قرار گرفتن در رتبه اول جستجوگرها به این دلیل اهمیت دارد که اولا بیشتر کاربران اینترنت (بیش از ۹۰ درصد ) از موتورهای جستجو گر استفاده می کنن .برتر بودن در جستجو این امکان را به کاربران می دهد تا بیشتر از وب سایت شما دیدن نماید در واقع با قرار گرفتن در صفحه اول جستجوگر مشتریان زیادی به سایت شما دعوت میشوند. بیش از ۷۲ درصد معاملات آنلاین به وسیله موتورهای جستجو شروع می شوند.
[h=2]اهمیتSEO در تجارت :[/h] چه کسانی بیشتر به سئو نیاز دارند؟ هر سایتی که به سوی تجارت و کسب در آمد در حرکت باشد . بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که هدف سایت جلب مشتریان و کاران زیاد است تا از این طریق بتواند کالای خود را به فروش برساند یا خدمات پولی خود را ارائه دهد. همان طور که در بالا ذکر شد بیشتر کاربران اینترنت از موتور جوستجوگر استفاده می کنن. پس قرار گرفتن در صفحه اول جستجوگر باید در اولویت سایت تجاری قرار گیردکه همان سئو (بهینه)کردن سایت است.
 
بالا پایین