Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مزایای تولید و طراحی صفحات سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı مزایای تولید و طراحی صفحات سایت
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sitecode

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

[FONT=B_Nazanin]مزایای تولید و طراحی صفحات سایت



0


0


0








[/FONT]

[FONT=B_Nazanin]امروزه با گسترش و پیشرفت اینترنت ، تولید و طراحی صفحات سایت یکی از مهم ترین روش ها تبلیغات و گسترش هر نوع کسب و کاری محسوب می شود . با طراحی سایت امکان ارائه خدمات و محصولات تان به صورت آنلاین برای شما فراهم می شود . می توانید کاربران تان را از اخبار و تغییرات کسب و کارتان مطلع سازید و اقدام به جمع آوری انتقادات و پیشنهادات آن ها برای بهبود بخشیدن به طراحی سایت تان نمایید .
کاربرد وب سایت طراحی شده :

یکی از کاربرد های طراحی صفحات سایت ، برقراری ارتباط میان عضو های یک سازمان می باشد . این فرآیند به این صورت است که هر یک از اعضا در هر مکان می توانند به کمک طراحی وب سایت سازمان ، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی یابند و از آخرین تغییرات و اخبار وب سایت با خبر شوند . به عبارت دیگر طراحی سایت روشی برای ارائه انواع اطلاعات راجع به کالا و خدمات شرکت به مشتریان وب سایت بدون نیاز به مراجعه حضوری آن ها به محل شرکت می باشد . کاربران وب سایت تان می توانند بدون هیچ گونه مراجعه حضوری با شما تماس حاصل نمایند و از محصولات و خدمات تان استفاده کنند .

عوامل موثر در کارایی وب سایت :

دو مورد از مهم ترین عوامل در کارایی یک طراحی وب سایت ، نیاز کاربران و مخاطبین سایت و موارد استفاده از وب سایت می باشد . اگر در فرآیند طراحی سایت تان نیاز کاربران را مد نظر قرار ندهید نباید انتظار موفقیت وب سایت تان را داشته باشید !
زبان برنامه نویسی مناسب برای طراحی صفحات سایت :

برای انجام پروژه طراحی وب سایت معمولا از زبان برنامه نویسی طرف سرور همانند PHP استفاده می گردد و با به کار گیری بانک های اطلاعاتی و پایگاه های داده همانند MySQL و تکنیک هایی نظیر JavaScript توانایی طراحی وب سایت با کاربرد های متفاوت را کسب خواهید نمود ، اما در انجام فرآیند طراحی سایت حتما این نکته را به خاطر بسپارید که می بایست از این ویژگی ها در مکانی مناسب استفاده نمایید تا نیاز مخاطبین وب سایت تان را به بهترین روش برطرف سازید



[/FONT]
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین