Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دکمه های مهم اشتراک گذاری برای افزایش ترافیک سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم مبتدی طراحی سایت
Konu Başlığı دکمه های مهم اشتراک گذاری برای افزایش ترافیک سایت
نویسنده موضوع portal
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan portal

portal

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Mar 5, 2016
ارسالی‌ها
25
پسندها
23
امتیازها
0

اعتبار :

دکمه های مهم اشتراک گذاری برای افزایش ترافیک سایت


افزایش ترافیک سایت در بالا بردن میزان فروش و برندینگ یک شرکت تاثیر بسیار زیادی دارد. برای اینکه بتوانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، راهکارهای بسیار زیادی در حوزه بازاریابی اینترنتی معرفی شده است که یکی از موثرترین این راه ها، افزایش ترافیک سایت از طریق شبکه های اجتماعی است.

شما می توانید به راحتی و با راه اندازی یک صفحه در شبکه های اجتماعی، کسب و کار خود را به کاربران معرفی کنید و آن ها را به وب سایت خود ارجاع دهید.

اما یک راه دیگری که به افزایش ترافیک سایت شما کمک می کند، امکان اشتراک گذاری مطالب شما در شبکه های اجتماعی است. در ادامه این مقاله از سایت ساز پرتال، 4 دکمه مهمی اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

دکمه توییتر
توییتر یکی از ساده ترین راهها برای افزایش ترافیک وب سایت است. محدودیت طول نوشته ها در توییتر باعث می شود تا کاربران برای خواندن اطلاعات بیشتر به لینک وب سایتی که پست گذاشته شده مراجعه نمایند. لذا درج دکمه اشتراک توییتر می تواند به ترافیک سایت شما کمک نماید.

دکمه فیسبوک
فیس بوک نیز یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی است که برای اشتراک گذاری مطالب سایت نمی توان از آن غافل شد. می توان گفت که هر کسی یک حساب فیس بوک دارد. پس از درج این دکمه در وب سایت خود غافل نشوید. همچنین این دکمه برای کاربران موبایل نیز که زمان زیادی از وقت خود را در شبکه های اجتماعی بخصوص فیس بوک می گذارند، بسیار مهم است.

دکمه لینکدین
شبکه اجتماعی لینکدین نیز یک ابزار مهم جهت توسعه کسب و کار شرکت ها و افراد متخصص در سرتاسر جهان است. با اشتراک مطالب تخصصی خود و معرفی وب سایت، می توانید برند و تخصص خود را به سطح وسیعی از کاربران معرفی نمایید.

دکمه گوگل پلاس
می توان گفت که هر کس که یک حساب جی میل داشته باشد قادر به اشتراک گذاری مطالب شما از طریق دکمه اشتراک گذاری خواهد بود. لذا از دکمه اشتراک گذاری گوگل پلاس، جهت اشتراک مطالب خود در این شبکه اجتماعی وسیع، نهایت استفاده را نمایید.

استفاده از دکمه های شبکه های اجتماعی می تواند کاربران را به اشتراک مطالب جذاب وب سایت شما ترغیب نموده و باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می گردد. همچنین این افزایش بازدید می تواند به سئو و بهینه سازی سایت شما کمک فراوانی نماید. لذا از طراح سایت خود بخواهید تا این دکمه ها را در وب سایت شما تعبیه نماید و یا اگر از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنید، می توانید از افزونه هایی که برای این منظور تهیه شده اند استفاده نمایید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین