Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آشنایی با انواع راه های تبلیغات اینترنتی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı آشنایی با انواع راه های تبلیغات اینترنتی
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan azade1992

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

[FONT=B_Nazanin]آشنایی با انواع راه های تبلیغات اینترنتی












[/FONT]

[FONT=B_Nazanin]آشنایی با انواع راه های تبلیغات اینترنتی ، موضوع مورد بحث مقاله امروز از سری مقالات طراحی سایت لیموترش می باشد . امروزه با گسترش و پیشرفت روز افزون اینترنت و افزایش کاربران ، افراد بسیاری به این روش از تبلیغات روی آروده اند و با مرور زمان تعداد این افراد رو به افزایش خواهد بود . تبلیغات اینترنتی از انواع گوناگونی تشکیل شده است ، برخی از آن ها عبارت اند از تبلیغات متنی ، تبلیغات بنری ، تبلیغات در رسانه های اجتماعی و … برای رسیدن به موفقیت در هر یک از روش های تبلیغاتی می بایست طبق روش مخصوص به آن عمل نمایید . در این مقاله قصد داریم شما کاربران عزیز را با روند کاری برخی از پرکاربرد ترین روش ها تبلیغات اینترنتی آشنا نماییم ، پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید .
آشنایی با روش تبلیغات پرداختی :

در روش تبلیغات پرداختی ، شما موظف هستید بابت تعداد مشخصی کلیک برای کلماتی که می خواهید وب سایت تان توسط آن ها در موتور های جستجو گر نمایان شود ، هزینه پرداخت نمایید . بهترین روش در استفاده از تبلیغات پرداختی ، google adwords می باشد . برای استفاده از این امکان ابتدا می بایست در آن حساب کاربری ایجاد نمایید . google adwords در واقع نشان دهنده ی میزان جستجوی یک واژه ی کلیدی در طول ۱ ماه می باشد . با استفاده از این امکان می توانید میزان رقابت ، سرچ و قیمت یک کلمه را مشاهده نمایید .

آشنایی با روش تبلیغات متنی :

تبلیغات متنی در واقع همان بک لینک ها می باشند و به این روش که در راستای بهینه سازی وب سایت از آن ها استفاده می شود و اصطلاحا روش ” کلاه سیاه سئو ” نامیده می شوند . می بایست با جستجو در اینترنت در صفحات و انجمن های گوناگون عضو شوید و در آن ها کلماتی را قرار داده و آن کلمات را به صفحات وب سایت تان لینک دهید .
آشنایی با روش تبلیغات بنری :

یکی دیگر از روش های تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات بنری می باشد . روند کاری این تبلیغات به این صورت است که تبلیغات شما به شکل تصادفی در اپلیکیشن ها و طراحی سایت های گوناگون پخش می شود و هزینه آن طبق تعداد کلیک ها محاسبه می گردد .



[/FONT]
 

azade1992

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 17, 2016
ارسالی‌ها
5
پسندها
2
امتیازها
3

اعتبار :

کاش گوگل ادوردز رو هم توضیح میدادین
 
بالا پایین