Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی سایت چه تاثیری بر سئو دارد؟

  • نویسنده موضوع portal
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı طراحی سایت چه تاثیری بر سئو دارد؟
نویسنده موضوع portal
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan portal

portal

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Mar 5, 2016
ارسالی‌ها
25
پسندها
23
امتیازها
0

اعتبار :

طراحی سایت چه تاثیری بر سئو دارد؟


تقریباً بیشتر مردم، کسب و کارها و شرکت هایی که به سراغ طراحی سایت می روند، دلیل واضحی برای خود دارند. این افراد معمولاً به این دلیل سفارش خود را به یک طراح سایت می سپارند زیرا می خواهند با طراحی یک سایت زیبا و روان، در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرند. همانطور که همه ما می دانیم قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل می تواند یک کسب و کار را متحول کند. اما سوال اینجاست که آیا همه پروژه های طراحی سایت به این هدف دست پیدا می کنند؟

صفحه اول گوگل، برای هر کلمه کلیدی 10 لینک بیشتر به ما نمایش نمی دهد، بنابراین پاسخ سوال بالا کاملاً مشخص است. معمولاً بیشتر افرادی که به دلیل قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به سراغ طراحی سایت می روند، هیچ وقت به هدف خود نمی رسند. اما آیا این موضوع دلیل می شود که برای قرار گرفتن در رتبه های نخست گوگل نا امید بود؟ پاسخ مشخص است، خیر! بلکه برعکس. درست است که صفحه اول گوگل تنها برای 100 وب سایت جا دارد اما شما باید نکات زیر را نیز همیشه در نظر داشته باشید:

وجود رقابت شدید در سئو باعث تغییرات رتبه بندی سایت ها می شود
هیچ کس نمی تواند تضمین کند که وب سایت هایی که امروز در صفحه اول گوگل هستند فردا یا هفته بعد هم همان جا خواهند بود. نتایج جستجوهای گوگل به شدت پویا هستند؛ بنا بر این وب سایتی که همین امروز طراحی شده باشد هم میتواند امیدوار باشد که در آینده ای نزدیک به جایگاه های خوبی دست پیدا کند.

الگوریتم های جستجوی گوگل همواره در حال تغییر هستند
الگوریتم های موتورهای جستجو به دلیل دانش بنیان بودن و پیشرفت هر روزه دانش در این حوزه، اگر نگوییم هر روز و هر هفته، اما به شدت متغیر و رو به پیشرفت است. ممکن است مواردی که امروز گوگل بر اساس آن ها وب سایت را در رتبه های بالایی نمایش میدهد فردا به ضد خود تبدیل شده و وب سایت مذکور را تنزل رتبه دهد. وب سایت های تازه طراحی شده با مطالعه تغییرات الگوریتم های گوگل میتوانند از این فرصت ها حداکثر بهره برداری را داشته باشند.

همیشه می توانید یک متخصص سئوی بهتر پیدا کنید
اگر در حوزه یک کلمه کلیدی پر کاربرد و پر رقابت، به نظر میرسد رقیب شما رتبه یک گوگل را قبضه کرده است، شاید به این دلیل باشد که یک سئو کار با تجربه در حال راهبری پروژه سئو این وب سایت است. اما این دلیل نمیشود که شما یک سئو کار با تجربه تر پیدا نکنید! کسی در این رقابت برنده است که علمی تر کارکرده و به روز تر باشد. در زمینه سئو دست بالای دست بسیار است. شما هم پروژه خود را به یک سئو کار با تجربه که نمونه کارهای مشخص و معلومی دارد بسپارید.

ممکن است وب سایت شما مشکل داشته باشد
اگر هیچکدام از کارهایی که انجام میدهید جواب نمیدهد شایت سایت شما ایراد دارد! بخش اعظم سئو تحت عنوان on page SEO به نوع پیاده سازی و طراحی وبسایت شما ارتباط دارد. گاهی اوقات طراحی وبسایت به شکل غیر استاندارد نه تنها اثری بر بهبود رتبه شما ندارد بلکه بلعکس میتواند باعث سقوط شدید رتبه سایت شما و بی اثر کردن تلاش هایتان شود. البته تشخیص این موضوع شاید کار سختی باشد و شما نتوانید آن را تشخیص دهید، اما استفاده از مشاوره یک متخصص سئو با تجربه میتواند در این زمینه راهگشا باشد.

کلمات کلیدی بهتر و جدیدتری پیدا کنید
در مباحث مرتبط با فروش، اصلی وجود دارد به نام اصل اقیانوس آبی. این اصل عنوان میکند که یک اقیانوس تا زمانی برای ماهیان آن اقیانوس جای مناسبی است که تعداد ماهیان رقیب برای شکار طعمه کم باشد. همین که تعداد ماهیان شکارچی افزایش پیدا کرد جنگ بین ماهی ها صورت گرفته و اقیانوس به دلیل نزاع ماهی ها از رنگ آبی به قرمز تغییر رنگ میدهد. بنا بر این اگر در اقیانوس کلمه کلیدی مد نظر شما به دلیل شدت رقابت خون و خونریزی شده است سعی کنید یک اقیانوس آبی پیدا کنید. کلمات کلیدی کم رقیب تر را جایگزین کنید. به عنوان مثال اگر کلمه کلیدی مبلمان کلمه پر رقابتی است روی دو کلمه کلیدی مبلمان راحتی یا مبلمان استیل تمرکز کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین