Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

علت آنتن دهی بهتر گوشی ها نوکیا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بایگانی
Konu Başlığı علت آنتن دهی بهتر گوشی ها نوکیا
نویسنده موضوع hamidweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan hamidweb

hamidweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 4, 2017
ارسالی‌ها
58
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

یک کارشناس حوزه تلفن همراه معتقد است که گوشی های نوکیا نسبت به سایر مدل ها در ایران از آنتن دهی بهتری برخوردارند.
"اشکان عباسی" متخصص و مدرس سخت افزار و نرم افزار موبایل به خبرنگار بازار پایگاه اطلاع رسانی تلفن همراه ایران گفت: قطعه ای به نام "آسی هگر" در سیستم آنتن گوشی های نوکیا تعبیه شده است که باعث تقویت آنتن دهی می شود و همچنین در اکثر گوشی های نوکیا برای تقویت آنتن دهی گوشی برنامه نرم افزاری PM نصب شده است.
عباسی افزود: پس از نوکیا ، اکثر برندها و مدلها در یک سطح تقریبا برابر در آنتن دهی قرار دارند و بین آنها تفاوت چندانی وجود ندارد.
وی اصلی ترین عامل آنتن دهی مطلوب تلفن همراه را پشتیبانی شبکه سیم کارت مشترک عنوان کرد و گفت: عامل اول در آنتن دهی مطلوب ، BTS های مخابراتی هستند که امواج را به گوشی مشترکان ارسال می کنند.
وی اظهار داشت: هم اکنون آنتن دهی سیم کارت های مختلف در ایران متفاوت است و مشترکان باید با توجه به محل زندگی و مکانهایی که از گوشی استفاده می کنند ، سیم کارت خود را تهیه کنند تا آنتن دهی مطلوب تری داشته باشند.
اگر شما تلفن همراهی دارید و در مکانی که شما زندگی میکنید آنتن موبایل ضعیف است و از آنتن دهی ضعیف آن رنج میبرید و سعی در تقویت آنتن موبایل خود دارید میتوانید باا یک دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل مشکل خود را مرتفع سازید
 
بالا پایین