Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شکسته شدن رکورد جهنم سبز توسط هایپر کار تمام برقی چینی!

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı شکسته شدن رکورد جهنم سبز توسط هایپر کار تمام برقی چینی!
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

[h=3]هایپر کار الکتریکی چینی NextEV NIO EP9 رکورد جدیدی را در جهنم سبز ثبت کرد : ۶ دقیقه و ۴۵٫۹ ثانیه[/h]هایپر کار این کمپانی چینی در پیست نوربرگ رینگ ثابت کرد که می تواند با هایپر کار های دیگر رقابت سختی را آغاز کند و جلودار آنها باشد. ثبت رکورد ۶ دقیقه و ۴۵٫۹ ثانیه در جهنم سبز، راه جدیدی را برای این هایپر کار چینی باز کرد.
این رکورد ۷ ثانیه بهتر از رکوردیست که لامبورگینی هوراکان ثبت کرد. هوراکان همین امسال قبل از این رکورد، در ۶ دقیقه و ۵۲٫۰۱ ثانیه پیست نوربرگ رینگ را طی کرده بود که سریعتر از رکورد ۷ دقیقه و ۰۵٫۱۲ ثانیه ای بود که NIO EP9 در سال گذشته بعنوان یک خودروی برقی ثبت کرده بود. البته شرایط آب و هوایی بد در زمان ثبت رکورد باعث شد که این کمپانی یک بار دیگر تصمیم به ثبت رکورد بگیرد. این تصمیم درستی بود و رکورد جدید بالاترین مکان را از رکورد دار قبلی گرفت و همه ی معادله ها را عوض کرد. NextEV می گوید که EP9 سریعترین خودروی الکتریکی در دنیاست و البته این فقط یک حرف ساده نیست و رکورد این خودرو گواهی محکمی بر این حرف است.
این هایپر کار در ۲٫۷ به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد که کمی بیشتر از ۰ تا ۱۰۰ تسلا مدل S P100D است، اما به نهایت سرعت ۳۱۲ کیلومتر در ساعت می رسد. مرکز انتقال قدرت ۷۷۷ ولتی، قدرتی معادل ۱ مگاوات یعنی برابر با ۱۸۱۸ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۸۰ نیوتن متر را تولید می کند. در داخل قلب این هایپر کار دو باتری لیتیومی قرار دارند که ۴ موتور برقی را تغذیه می کنند. هرکدام از این باتری ها مسئول تغذیه ی یک موتور بطور جداگانه هستند که این مساله باعث شده که NIO EP9 یک ۴ چرخ محرک باشد.

منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین