Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مرسدس ای‌ام‌جی و نسخه ی شدیدا محدود ای‌ام‌جی gt3 ادیشن ۵۰

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı مرسدس ای‌ام‌جی و نسخه ی شدیدا محدود ای‌ام‌جی gt3 ادیشن ۵۰
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

مرسدس ای‌ام‌جی جشن سالگرد ۵۰ سالگی خود را با یک مدل تعداد محدود با نام ای‌ام‌جی GT3 ادیشن ۵۰ جشن میگیرد. مدلی محدود به ۵ نسخه، بله تنها ۵ نسخه. ادیشن ۵۰ با رنگی خاص و منحصربفرد تزئین شده و برای اولین بار از سمت مرسدس ای‌ام‌جی ارائه می شود.
رنگی خاکستری برای ادیشن ۵۰ قرار داده شده که با چیزی که مرسدس ای‌ام‌جی به آن لقب گرفته و با آن شناخته می شود، یعنی هایلایت های مشکی، همراه شده است. روی بدنه ی خودرو هم نوشته های ۵۰ YEARS AMG و ۵۰ YEARS OF DRIVING PERFORMANCE به چشم می خورد.
همانطور که از یک ماشین مسابقه ای انتظار می رود، در مرسدس ای‌ام‌جی GT3 ادیشن ۵۰ فیبر کربن نقش اصلی را در قسمت هایی مثل دیفیوزر های جلو و عقب، اسپویلر عقب، محفظه های جلوی خودرو، هواکش ها، جلوپنجره و رکاب ها، بازی می کند.
این نقش آفرینی فیبر کربن در داخل کابین راننده هم ادامه دارد و داشبورد، قسمت زیر درب، پنل های درب و کنسول مرکزی، همگی با فیبر کربن مشکی مات خودنمایی می کنند، در حالی که کمربند ایمنی شش نقطه ای و فرمان مسابقه ای، بیشتر به رنگ نقره ای تمایل دارند.
همچنین در فضای داخلی مشخصات مسابقه ای دیگری مثل رول کیج، دسته دنده ی مسابقه ای و صفحه کیلومتر دیجیتال دیده می شود. برای اینکه به شما یادآوری شود که سوار بر نسخه ی ویژه ی مرسدس ای‌ام‌جی GT3 ادیشن ۵۰ هستید، یک پلاک با نوشته ی ادیشن ۵۰ – از ۱ تا ۵، هم وجود دارد که تزئینات را کامل می کند.
قدرت این خودرو از یک پیشرانه ی بهینه سازی شده ی ای‌ام‌جی ۶٫۳ لیتری V8 تولید می شود و توسط یک گیربکس متوالی مسابقه ای به چرخ ها منتقل می شود.این تعداد محدود فقط ۵ نسخه، در مرکز اصلی مرسدس واقع در آفالترباخ، به خریدارانش واگذار خواهد شد. همچنین به همراه این خودرو یک ساعت ست شده با ظاهر ای‌ام‌جی GT3 ادیشن ۵۰ از کمپانی سوئیسی شافن هاوزن، بصورت رایگان به صاحبانش اهدا می شود.
منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین