Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

برنامه ریزی ها برای ساخت برادر کوچکتر هیوندای کونا آغاز شده است

  • نویسنده موضوع xixer
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı برنامه ریزی ها برای ساخت برادر کوچکتر هیوندای کونا آغاز شده است
نویسنده موضوع xixer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan xixer

xixer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 26, 2017
ارسالی‌ها
26
پسندها
2
امتیازها
0

اعتبار :

هیوندای قصد دارد یک برادر کوچکتر را برای مدل جدید خود یعنی کونا ، تولید کند. همچنین در کنار آن یک مدل بزرگتر نسبت به سانتافه هم برای توسعه ی لیست خودرو های آفرود هیوندای، تولید خواهد شد.چانگ ای سان معاون هیوندای در طی رونمایی از کونا در سئول اعلام کرد که طی سه سال آینده، این شرکت با گسترش محدوده ی خودرو های SUV خود، ” منعکس کننده ی نیازهای مشتریان ” خواهد بود. چانگ در این مراسم گفت :[h=5]ما نیاز های مشتریانمان را در لس‌آنجلس و دیگر شهر های جهان مورد تحلیل قرار داده ایم. همانطور که می دانید، بخش SUV در حال رسیدن به اشباع است، اما ما معتقدیم که پتانسیل بیشتری برای رشد در سگمنت B وجود دارد.[/h]
همچنین افزود :[h=5]برنامه ی ما اینست که تا سال ۲۰۲۰، یک SUV در سگمنت A ” کوچکتر از کونا ” را توسعه دهیم و از سگمنت A، سگمنت E را در بر بگیریم. ما همچنین در حال برنامه ریزی برای ساخت یک SUV در سگمنت E که بزرگتر از سانتافه است، هستیم. قصد ما اینست که لیست خودرو هایمان بازتاب دهنده ی نیاز های مشتریانمان باشد.[/h]این احتمال وجود دارد که بخش های اروپایی و انگلیسی هیوندای، فروش یک SUV کوچکتر را در نظر بگیرند. با این حال، مدل در حال برنامه ریزی که بزرگتر از سانتافه است، برای بازار خودروی امریکای شمالی در نظر گرفته خواهد شد.کونا با سه مدل، جایگاه خودرو های SUV هیوندای در انگلستان را توسعه می بخشد. زمانی که کونا در پاییز وارد بازار فروش شود، کوچکترین مدل در مجموعه ی SUV های هیوندای خواهد بود و پایین تر از توسان و سانتافه می نشیند. این را هم باید گفت که نام این خودرو از ناحیه ی کونا در جزیره ی هاوایی گرفته شده است.
مدیریت هیوندای در خلال مراسم رونمایی از کونا اعلام کرد که تا سال ۲۰۱۸ یک نسخه ی برقی از کونا، برای رقابت با نیسان جوک، با محدوده حرکتی ۳۹۰ کیلومتر با یکبار شارژ، رونمایی خواهد شد.

منبع : مجله ماشین
 
بالا پایین