Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین برندهای ابزار باغبانی

  • نویسنده موضوع saral
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اطلاعات عمومی
Konu Başlığı بهترین برندهای ابزار باغبانی
نویسنده موضوع saral
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan saral

saral

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 2, 2023
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
1
محل سکونت
تهران
وب سایت
saralchemical.com
تخصص
بازاریاب
بهترین اخلاقم
خوش قلب
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

انجام فعالیت‌های باغبانی برای بسیاری از افراد یک سرگرمی یا شغلی برای امرار معاش است. در هر صورت رسیدگی به گل و گیاهان در باغچه و باغ نیاز به استفاده از ابزارهای مختلفی دارد. با توجه به وسعت و میزان حرفه‌ای بودن در کار باغبانی به ابزارهایی متفاوتی نیاز خواهید داشت. کیفیت و طراحی مناسب در وسایل مورد استفاده به سهولت و راحتی هرچه بیشتر پروسه‌ی باغبانی کمک می‌کند. به همین دلیل می‌خواهیم تا در این مقاله از سارال شیمی شما را با بهترین برندهای این لوازم باغبانی آشنا کنیم.





مهم‌ترین ابزارهای باغبانی کدام‌اند؟​



پیش از آن که از بهترین برندهای ابزار باغبانی مطلع شویم باید با اصلی‌ترین و مهم‌ترین ابزارهای باغبانی آشنا باشیم. در این بخش به چند مورد از این ابزارهای ضروری برای هر نوع فعالیت باغبانی اشاره خواهیم کرد.
1- بیلچه مخصوص باغبانی:

بیلچه را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین ابزار در کار باغبانی به حساب آورد. از این وسیله برای از بین بردن علف‌های هرز و حفاری و جابه‌جا کردن خاک در باغچه استفاده می‌شود. بنابراین در لیست ابزارهای مورد نیاز برای کار باغبانی بیلچه همیشه در راس قرار دارد.
2- بیل:
بیل به لحاظ کارایی شباهت زیادی به بیلچه دارد با این تفاوت در سطح وسیع‌تری کاربرد دارد. انواع مختلفی از این ابزار کاربردی و مهم در کار باغبانی طراحی شده و موجود است. بیل دسته کوتاه- بیل دسته بلند و بیل نوک تیز از انواع مختلف آن محسوب می‌شوند.
3- چنگک باغبانی:
چنگک‌ها نیز در کار باغ‌داری و پرورش گل و گیاه کمک زیادی به شما خواهند کرد. علاوه بر جمع کردن برگ‌ها برای جمع آوری زباله‌های باغچه نیز می‌توانید از این وسیله کمک بگیرید. تسطیح کردن خاک و وجین نیز از دیگر کاربردهای چنگک می‌باشد.
4- قیچی هرس:
یکی دیگر از ابزارهای بسیار کاربردی که حتما باید برای فعالیت‌های باغبانی داشته باشید قیچی‌های هرس هستند. از این ابزار برای هرس کردن شاخه‌های درختان و گیاهان مختلف استفاده می‌شود. قیچی‌های باغبانی انواع مختلفی دارند که بسته به ضخامت ساقه یا شاخه‌ی مورد نظر انتخاب می‌شوند. با توجه به کاربرد زیاد این وسیله باید از بهترین برندهای ابزار باغبانی اقدام به خرید قیچی هرس نمود.
5- دستکش مخصوص باغبانی:

دستکش باغبانی یکی از ابزارهای تامین ایمنی باغبان در حین کار به حساب می‌آید. همچنین از آلودگی دست شما در حین کار با خاک و گل جلوگیری می‌کند. با استفاده از دستکش باغبانی دیگر شاهد آلرژی ناشی از سموم و کودهای گیاهی نخواهید بود.
6- چرخ دستی:
گاهی در حین کار باغبانی نیاز به جابه‌جا کردن اقلام مختلفی را دارید. این جابه‌جایی به کمک چرخ دستی و فرغون به راحتی انجام می‌گیرد. بیشتر کسانی که به صورت حرفه‌ای به کار باغبانی مشغول هستند حتما یک چرخ دستی خریداری می‌کنند.
7- علف کش:
کندن علف‌های هرز بخش قابل توجهی از زمان و انرژی باغبان را به خود اختصاص می‌دهد. در همین راستا استفاده از علف کش‌ها کمک زیادی به انجام راحت‌تر این امور می‌کند. این ابزار به صورت کاملا ویژه برای کندن علف‌های هرز طراحی و ساخته شده‌اند. هر باغبانی برای تسریع پروسه‌ی از بین بردن علف‌های هرز به یک علف کش نیاز دارد.
معرفی بهترین برندهای ابزار باغبانی:
با توجه به نیاز فراوان به ابزارهای باغبانی جهت بهتر انجام دادن کارها برندهای زیادی اقدام به تولید آن‌ها کرده‌اند. در بین همه‌ی این برندها به چند مورد از شناخته شده‌ترین و بهترین برندهای موجود در بازار پرداخته‌ایم.



1- برند برگر:
این برند در کشور آلمان طراحی و تولید می‌شود از بهترین کیفیت در ابزارهای باغبانی برخوردار است. به همین خاطر جزو بهترین برندهای ابزار باغبانی محسوب می‌شود. ابزارهای ساخت این برند برای تمام افرادی که به صورت آماتوری و حرفه‌ای باغبانی می‌کنند مناسب است. قیچی‌های هرس- چمن زن- اره و دیگر ابزارهای موردنیاز در کار باغبانی همگی توسط این کمپانی تولید می‌شود.
2- برند فیسکارس:
از معروف‌ترین ابزارهای تولید شده در این کمپانی فلاندی قیچی‌های مخصوص باغبانی می‌باشد. این کمپانی قدیمی و باتجربه البته انواع مختلفی از ابزارهای مورد نیاز در زمینه باغبانی را طراحی و تولید می‌کند. کیفیت و طراحی عالی از شاخصه‌های اصلی این برند می‌باشد.
3- برند رونیکس:
رونیکس یکی از برندهای ایرانی بسیار مشهور و باکیفیت در جهان است. البته تمام تولیدات این برند منحصر به کار باغبانی نیست. با این همه در تولید ابزارآلات تخصص و شهرت بالایی دارند که ابزار باغبانی نیز جزو آن‌ها می‌باشد.
4- برند نووا:
این برند کره‌ای نیز موفق شده است تا با کیفیت و طراحی مدرن ابزارهای تولیدی خود بین بهترین‌های جهان جایی پیدا کند. در بین ابزارهای مختلف باغبانی تولید شده در این کمپانی به مواردی مانند:
⦁ بیلچه
⦁ اره باغبانی
⦁ قیچی میوه چین
⦁ قیچی چمن زن
⦁ سم پاش
اشاره نمود.
5- برند آلتونا:
این تولید کننده‌ی اسپانیایی ابزار باغبانی نیز جزو بهترین برندهای ابزار باغبانی در جهان قرار دارد. تجربه زیاد و قدمت این کمپانی موجب تولید ابزارهایی ایدهآل شده است که طرفداران زیادی نیز دارد. محصولات آلتونا در 5 قاره‌ی جهان شناخته شده و موجود می‌باشد.





نکات طلائی در خرید ابزارهای باغبانی:​

توجه به چند نکته‌ی کلیدی در زمان خرید ابزارهای باغبانی موجب انتخاب بهتری خواهد شد. این نکات عبارتند از:
⦁ با انواع مختلف برندهای موجود در بازار آشنا باشید تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید.
⦁ در ابزارهایی که دارای تیغه هستند مانند اره و قیچی حتما به کیفیت تیغه توجه ویژه‌ای داشته باشید.
⦁ مقاومت بالای این ابزارها نکته مهم بعدی است که در زمان خرید باید مورد توجه قرار گیرد.
⦁ تناسب ابزار خریداری شده با نیاز شما نیز آخرین موردی است که باید در نظر بگیرید. ابزارهای حرفه‌ای برای آماتورها و ابزارهای آماتوری برای حرفه‌ای‌ها مناسب نیستند. علاوه بر آن با انتخاب درست و اصولی ابزار باغبانی مورد نیاز خود در هزینه‌ها نیز صرفه جویی کرده‌اید.
می‌باشد.

سخن آخر:​

ابزارهای مختلفی در زمان کار باغبانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که بسته به نوع فعالیت متفاوت هستند. تولید کنندگان زیادی در جهان نیز به کار طراحی و ساخت این ابزارها مشغول هستند. در بین همه‌ی برندهای موجود در بازار تلاش کردیم تا شما را با بهترین برندهای ابزار باغبانی آشنا کنیم. شناخت بهترین برندها در زمان خرید به شما در انتخاب درست کمک خواهد کرد.

منبع مفاله : سارال شیمی
بهترین برندهای ابزار باغبانی - سارال شیمی
 
بالا پایین